ik nu ook...quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:25 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, de stamppotopdracht is leuk.![]()
![]()
Ik zou denk ik gaan voor aardappels met een beetje cassave. Uitgebakken chorizoblokjes met tijm en/of venkelzaad of verse venkel. Dan nog wat blauwe kaas en slagroom voor de romigheid en extra pit. Als groente denk ik toch spruitjes. Met rode puntpaprika.
En als vleesje ernaast wat Catalaanse worstjes ofzo en anders een schouderkarbonade/-lapje.
Misschien wat pijnboompitjes voor eroverheen.![]()
Ik heb meteen trek.
Dit gaat gemakkelijk het 3e jaar in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag, start nieuwe cyclus met nieuwe bewoners:
Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 563.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16.
Lineaire kijkcijfers gisterenavond 511.000 kijkers.
Er waren wel eerder dames met een grote mond....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Estertje heeft voor 60man gekookt...mét applaus![]()
Gelopen race dus
Ze kan vast wel een Grote Blufpot makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren wel eerder dames met een grote mond....
Maken ze hem zwarte schaap, en wisselt daarna met iemand die met de groep op de eerste plaats staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
En De Laasten weer op weg naar de Eersten te worden
[ afbeelding ]
Dan moet het zwarte schaap van dienst 'm wel op tijd kiezen.. liefst de laatste week zodat 'ie buitenspel staatquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maken ze hem zwarte schaap, en wisselt daarna met iemand die met de groep op de eerste plaats staat.
Die gele bus komt er sowieso snel... al twee of drie keer al tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
En beng... Gele Bus net Blauwe lampjes?![]()
[ afbeelding ]
2x zeker , deze HeadBang is zeker goed voor 2 dagen migrainequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gele bus komt er sowieso snel... al twee of drie keer al toch
Die gaat nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Floortje wil naar huis toe Boehoehjoeoeoe
[ afbeelding ]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebelquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat een Karen die Esther, met haar autoritaire gedrag naar Charissa over haar plan B, grensoverschrijdend! En die stampot leek wel op gehakt wat over datum was, wat een ranzige kleur. Kan niet lekker zijn, onbestaanbaar. Met haar gepoch dat ze 'voor wel 60 man' gekookt had, applaus kreeg dus zal het nu ook wel goed zijn....niet dus.
Wel lekker voor Fleuris dat hij volledig voor schut stond met die opdracht en 0 punten aan het eind van de rit. Helemaal nietss voor Fleuris deze maand, gewoon lekker naar huis. Zeker naar nu blijkt dat er een roddeltje gedropt werd door Robert, dat vind ik dan wel weer humor. Maar meneertje Fleuris kon daar niet tegen. Wat een karma in 1 aflevering. Topshow!![]()
Esther gaf Sharissa de kans om met een plan B te komen, maar dan komt er weer niks en leunt liever achterover. Ik vind het wel een kansloos figuur als je even 5 minuten moet wachten op een kookplek je ziet toch dat iedereen bezig is, en dan gelijk de handdoek in de ring willen gooien (ik stop ermee boehoequote:Op donderdag 13 maart 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebel
Floris doet me zo weinig. Veel huilen, veel rond een persoon rondhangen altijd... maar ja... hij doet me weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |