Heet ik niels of simon?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:52 schreef herverwijderd het volgende:
Wel met een gopro op je bakkes om vervolgens het beeldmateriaal hier te posten, hoop ik?
Minimaal. Wilde wel ooit de WIA in, maar was bang dat ik me toch zou gaan vervelen. Plus dat ik dan niet zo rap weer budget voor de Kawateca had kunnen opbouwen.quote:
Zeker!quote:
Phantasialand al gedaan? Die heeft ook echt geweldige banen. Ook mooi in thema. Europapark al veel goeds over gehoord, moeten we ook nog heenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zeker!
We gaan begin september naar Europa Park, nog nooit geweest. Ben heeel benieuwd. Vooral Voltron, Arthur en Wodan.
Hoort bij de ervaring, het is juist kicken als je er bijna uit dondert maar toch net niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:58 schreef roos94 het volgende:
Beetje overhypte baan imo. Wel echt een heftige achtbaan maar ik vind beugels die zo bij je buik zitten ipv om je lijf altijd een vervelend gevoel. Omdat het soms voelt alsof je eruit valt bij bepaalde stukken. Het "voelt" minder beschermd. Met andere beugels zou ik hem leuker vinden. Mijn karretje had ook geen muziek.
Goldrush in Slagharen heeft ook zulke beugels, vind ik een rot gevoel. Wanneer je over de kop gaat lijkt het of je uit het bakje kukelt.
Dus overal beetje kip halen was er niet bij vandaag?quote:Er was 0 wachttijd dus dat was echt top. Geen kip in het park.
In 2012 , veel te lang geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Phantasialand al gedaan? Die heeft ook echt geweldige banen. Ook mooi in thema. Europapark al veel goeds over gehoord, moeten we ook nog heen
Bijna alle horeca was dicht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoort bij de ervaring, het is juist kicken als je er bijna uit dondert maar toch net niet.
[..]
Dus overal beetje kip halen was er niet bij vandaag?
Ik werk zo'n ~22 u per week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze TS hoeft bijna nooit te werken.
Oh dan is er veel veranderdquote:
Ik vond zelf 22 + uur p/w in de verpleging meer dan genoeg heur.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet moe word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |