Met hun F*yenoord. Lol.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Twente-supporters wouden er een HEL van maken.
Haha
Woudenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
woudenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
0-2 achter in een kwartiertje tijd tegen een Feyenoord wat nooit scoort, dat zou ik wel een HEL noemen persoonlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
Ik zou er niks op tegen hebben als iedere Twente supporter gewoon te werk gesteld word in een kamp.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haha
Hwang erbij scheelt ook natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog maar een kwartiertje maar lang geleden dat ze zo lekker gespeeld hebben als vandaag hoor.
Dat zal flink wennen worden voor Drizzt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik zou er niks op tegen hebben als iedere Twente supporter gewoon te werk gesteld word in een kamp.
Arrogante klote club en idem dito supporters.
Wij hadden een zelfde meltdown tegen Leverkusenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit hebben wij zelfs nog nooit gedaan achterin
Geeft niks joh, is lekker voor het zelfvertrouwen de komende weken.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Volgens mij zegt dit veel meer over Twente dan over ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |