Ben het met je eens! Belachelijk om dit zo te doen. Daarom denk ik dat het een media stunt is van die gastquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had ook nooit van beide gehoord, jaloers of niet, het slaat nergens op.
Het duurt nog 1 of enkele weken, waar is je fatsoen om dit zo te doen.
Ik kom normaal ook nooit op tiktok btw.
Dit ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:34 schreef Flory- het volgende:
Jammer dat er totaal niks te luisteren is vanavond, Pootje en Sharice zijn inmiddels ook wel uitgeluld.
Heb het vandaag verder niet echt kunnen volgen, daarom tnx voor de SV's
Munt!!!!!!
Haha Pootje heeft hem
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn slaapspier verrekt
Hahaha, je slaapster ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]ik ben net zo stijf in de ochtend haha denk dat ik dan ook mijn slaapster heb verrekt
Die man valt zo snel terug in slaap! Ik wou dat ik dat kon! Wordt heel vaak wakker maar lig dan ook minstens een half uur tot een uur wakker voordat ik weer in slaap val! Ben jaloers!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:40 schreef Krambo het volgende:
En weer verder slapen![]()
Wie hebben de volgende shift en hoe laat?
Oh dus om 4 of 5 uur weer Axel en Janequote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:41 schreef Folies het volgende:
Mattie, Jordy en Jolien. De gok is om 1 uur.
Die slapen ook alleen, volgens mij slapen ze 's nachts gewoon allemaal nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh dus om 4 of 5 uur weer Axel en Jane
ik had ook niet de intentie om 's nachts te gaan kijken, maar als je toch wakker bent dan zou ik de streams wel aanzettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die slapen ook alleen, volgens mij slapen ze 's nachts gewoon allemaal nu.
Totaal geen lol meer aan om te kijken.
Naja tenzij er een munt in de box valt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |