abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217073514
aanvulling over de veiling:

Er is een veiling geweest maar niet iedereen heeft wat 'gekregen'/ gewonnen op de veiling.
Jane is in tranen want er was geen bericht of iets van haar 'vriend' op de veiling maar dit had ze wel verwacht en gehoopt. Voor Jane is er een audioboodschap van haar moeder en broertje.
Jane wordt getroost door bewoners.

Ook voor Matthie is er niks van zijn 'vriendin'.

Jordy heeft een ontbijtje gewonnen klaargemaakt door Pootje en Matthie.
Sharice een audio boodschap van haar moeder.

Jolien heeft een persoonlijke freeze gewonnen
Jolien weet niet hoe ze gaat reageren. Oprecht niet.
Sharice: als je voelt dat je moet gaan moet je het gewoon doen.
Jolien: moet nadenken over de consequenties.
Sharice: er komen dus geen andere freezes meer.
Jolien: ik ga het zo spannend vinden O+

We zien alles met veel SL's tussendoor.
Smile, it's free therapy.
pi_217074169
Matthie en Jolien hebben een lang (vooral fluister) gesprek in de sauna over de relatie van Matthie.

Jolien : weet dat je alles kunt zeggen he.
misschien nu niet, maar na het huis.

Jolien: Denk dat gij nog nooit iemand op dat level hebt gehad dat ge alles kunt zeggen.
Wat ik met amber heb is goud waard
Matthie beaamt dat hij dat niet heeft .
ik kan het nog fout hebben he zegt Matthie. (dat het uit is )
Matthie: ik heb gehoord dat het wel erg is de situatie.
Hij vertelt wat hij gehoord heeft van Jane toen die net in het huis kwam. Ze heeft hem dingen verteld over zijn relatie oa dat er gesprekken zouden gevoerd worden als hij thuiskomt.

Matthie: kan niet altijd wegvluchten / weglopen voor mijn shit. Komt nog genoeg op mij af hierna. Al weken met die nachtmerrie, alsof alles een voorteken is.
Jolien : dus jij denkt dat ze in het slechtste geval fout heeft geïnterpreteerd?
matthie: ja
Jolien: dan kun je toch praten met haar

het was al heel bewogen he.. (zegt matthie)
matthie: misschien gebeurt hier alles met een rede he.
ik moet die duidelijkheid hebben.
Matthie vertelde over zijn vader die al lang weg is. 1 x in zijn leven had hij nu eens voor iemand vechten.. anders aanpakken. is dat gezond? weet ik niet zegt hij.

Matthie: misschien tegen haar gezegd maar ik denk het nie..
Jolien: nee denk ik ook niet
Jolien: dat moment.. wat voor een gevoel had ge daarbij? sowieso geschrokken
Matthie: ik had het niet door, niet verwacht..
Jolien: spannend?
matthie: ja misschien ook maar kan moeilijk terug gaan naar dat moment.

Matthie : ik deelde onbewust heel veel op mezelf, diepe dingen.. ik vond het apart over mezelf dat ik het kon delen.
ik dacht toen van hmm.. zo bijzonder. en toen heel snel.. als een veilig persoon.
en meer niet.. heb ik wel mijn les uit geleerd. En daarna vond ik mij dom, waren echt nare dagen. Waarom heb ik zoveel toevertrouwd aan..(Milena)

[ Bericht 53% gewijzigd door Kissingbird op 16-03-2025 16:31:23 ]
pi_217074183
Jordy wil de sauna in met Jolien en Matthie.

Jane is naar de DBK geweest en wil alleen zijn.

Jordy is alleen maar blij.

[ Bericht 35% gewijzigd door Kissingbird op 16-03-2025 16:36:31 ]
pi_217075414
Jordy liep heel de tijd al te mompelen hoe ga ik me zelf nou laten uitglijden ..... dus we wisten dat hij een act moest opvoeren, waarom en van wie? secret mission? geen idee, maar het is gelukt, hij doet of hij is uitgegleden in de douche.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 17-03-2025 22:09:15 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_217075817
Vanavond is de kookbeurt aan Sharice en Jolien, ze maken sushi
Jolien heeft dit nog nooit gedaan, en zegt ik vertrouw op Sharice.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door rinardo op 17-03-2025 22:09:03 ]
pi_217076648
19:00
Nog een aanvulling over de veiling vanuit de CoS. De kist van vorige week was ook te koop, met alle biedingen er nog in. De bewoners konden deze kopen. Jordy had een snelle berekening gemaakt, en heeft de kist (dus samen met Jane) gekocht voor ongeveer 12K. Er zat opgeteld veel geld in, dus ze zijn nu de rijksten in het huis met ongeveer 28K.
pi_217077143
19.30 ze moeten allemaal naar de woonkamer komen.
Jordy kon geld verdienen of verliezen vandaag.
secret mission bestond uit 4 onderdelen
Jordy:
1 iedereen moest het woord trein zeggen.
2 hij moest lunchen met slob met iemand anders. (Jolien deed dit met hem)
3 Iemand anders moest zijn schoenen en sokken aan doen op een paddenstoel in de tuin
4 hij moest Jane en Sharice laten praten over Fleur.

100 euro per onderdeel kon hij winnen of verliezen
400 euro gewonnen voor zijn teampje.

BB had vanmorgen tegen hem gezegd: je hebt een ticket voor de halve finale gepakt en wat je nog niet wist is dat daar een secret mission aan vast zat.
Tot het avondeten had hij de tijd voor het uitvoeren van de secret missions.

[ Bericht 47% gewijzigd door Kissingbird op 16-03-2025 19:52:36 ]
  zondag 16 maart 2025 @ 19:37:29 #58
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217077228
Secret mission jordy

4 onderdelen
- iedereen trein laten zeggen
- lunchen met slob met iemand anders samen
- schoenen en sokken laten aandoen door een ander op een oaddestoel
- jane en sharice praten over fleur.

Geslaagd!

400 euro voor jane en jordy
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217079112
De aangekondigde Silent disco is er .
Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie?
Mattie was de gelukkige
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door rinardo op 17-03-2025 22:09:31 ]
pi_217080333
23.10
Dankbaarheidsrondje!
Jane: Ik ben dankbaar voor jullie allemaal. Ik ben niet een persoon die zoiets niet snel zegt. Jordy, ik heb het ook tegen Sharice gezegd: Ik vind je een leuk persoon. Wat minder als persoon in het spel, maar je bent een mooi persoon. En ik ben dankbaar dat we hier met zn allen zitten.
Pootje: Dankbaar voor het gesprek in de boudoir met Jane. En ook voor de twee kokkinnen van vanavond die heerlijke sushi hadden gemaakt. Ik ben natuurlijk ook heel dankbaar dat ik in de kwartfinale mag staan met jullie.
Jordy: Ik ben dankbaar voor de brief ban mijn ouders die ik ga krijgen. Ik ben dankbaar om te zien dat iedereen elkaar wat heeft gegund bij de veiling vandaag.
Mattheus: Ik ben dankbaar dat mijn moeder een spraakbericht heeft achtergelaten. Ik ben daar heel trots op en er heel blij mee dat ze die moeite heeft genomen.
Sharice: Ik ben dankbaar voor de mensen die iets hebben ingestuurd, vooral van mijn moeder. Ik had dat nooit verwacht. Ik ben dankbaar dat jullie allemaal wat krijgen van thuis. En Jolien, ik ben dankbaar dat we samen sushi hebben gemaakt en we samen in een team zitten.
Jolien: Ik ben dankbaar dat ik met de drie mannen heb mogen salsadansen. Ik ben dankbaar voor mijn duopartner.

pi_217082756
Uit de COS:
Rond 10 uur klinkt er een lach door het huis heen. Niemand herkent de lach.
Van @Puzzie :
SPOILER
Het blijkt Amber te zijn. De beste vriendin van Jolien.
Jolien is verdrietig daarna omdat ze de lach niet herkende. Ze wordt getroost door andere bewoners.

Rond 10.15 uur van @greysbones:
Sharice en jolien
De blonde bleiters
Kom naar de repetitie ruimte
In de pr

Beeld hiervan krijgen we niet te zien op stream -O-
pi_217083857
Jordy heeft een Kaart/Brief van thuis ontvangen, die had hij met de veiling gekocht

[ Bericht 26% gewijzigd door rinardo op 17-03-2025 22:08:32 ]
pi_217084497
muziekje klinkt
BB:
Het is tijd voor taart
kom naar de gr
voor deze taart is sportkleding nodig :B
pi_217085235
Na een streamlock

Mattie schreeuwt hard is totaal gefrustreerd
blij voor Jane en Jordy
maar dit was niet zijn game.
Jane en Jordy hebben blijkbaar 15 of 16k verdiend met een puzzel spel net.

Ze hebben nu 44.000 samen als duo
pi_217085244
15.15
Er klinkt weer een lach,
Mattheus denkt dat de lach van z'n moeder is.
Dit is goed, 500 euro
pi_217086173
17.00
Jane en Jordy decisionroom
Ze mogen eten koken vanavond
Butterchicken? O dat maak ik heel vaak, zegt Jane!
O mooi dan is het zo klaar, zegt Jordy
Ik wens jullie heel veel succes en voor straks eetsmakelijk
En let wel niemand mag jullie helpen met maken alleen met opeten zegt BB

pi_217090064
21.00

Het optreden van Sharice en Jolien was geweldig
dinsdag en woensdagavond optreden 2 en 3
Filmpjes @spapaars
Het oefenfilmpje https://streamable.com/50rax3
Het officiële optreden https://streamable.com/8lzn7v

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door rinardo op 18-03-2025 07:53:19 ]
pi_217092251
Jordy is chagie opgestaan. Had heel slecht geslapen door het gesnurk van Jane aldus Jordy. Hij wil absoluut niet meer in de suite gaan slapen vanavond. Ze moeten hem maar komen wegdragen uit de gewone slaapkamer als ze willen dat hij in de suite ligt, aldus Jordy

Ze hebben samen ontbeten.
Voor Jane lag er een antibiotica zalf klaar in de dbk om op haar wond te smeren.

Om 9.30 uur moeten Jane en Jordy naar de DBK waarna er even een dubbele sl volgt.
Jordy komt al snel terug uit de DBK ,Jane krijgt haar audioboodschap alleen te horen.
pi_217092396
Jane komt terug en zegt hierover:
Was echt mooi. Het was een kort bericht. Mama was trots op haar, dat ze van haar houden, haar missen.. dat de katten haar missen. 1 kat loopt de hele tijd door het huis op zoek naar haar. Dat ze moet doorgaan zonder rem en dat ze van haar houden en dat was het.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kissingbird op 18-03-2025 09:55:56 ]
pi_217092702
10.10 uur er klinkt een lach door het huis heen.
Niemand herkent de lach. De lach wordt een paar keer afgespeeld maar ze herkennen het niet.
BB: bewoners jullie hebben niet gedrukt jullie luisterden naar Sharices toneelvriend Piet
pi_217096463
16.45

David en Mattheus kom naar de Decisionroom
De kijker heeft jullie een BBQ gegeven zegt BB
Jullie hebben vanavond het optreden dus ik raad aan op tijd te beginnen met de BBQ

pi_217098159
Ze maken alles klaar om te gaan bbq-en en zijn daar lang mee bezig want het is veel wat ze te eten hebben gekregen.
Lekkere salades, gepofte aardappelen, mais, stokbrood, sausjes, meerdere soorten vlees , broodjes voor de hamburgers.
Ze genieten van het lekkere eten.
Van @odie22
SPOILER
BB vraagt of het eten lekker is en vraagt of ze niks gemerkt hebben aan Sharice. Die had een secret mission vandaag.
Sharice kreeg per bewoner die koud zou douchen vandaag 200 euro voor in de gezamenlijke pot.
2.5 bewoners hebben dat gedaan.. Jane rond hij af naar boven :D
600 gekregen voor in de gezamenlijke pot.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kissingbird op 18-03-2025 19:37:41 ]
pi_217100217
Pootje en Matthie hebben hun optreden voor de bewoners en kijkers gedaan.
Het ging wat chaotisch maar de bewoners vonden het leuk om te zien.
Van @Puzzie en @Joyce-43
SPOILER
pi_217103002
Sharice is naar de DBK geweest en heeft de videoboodschap van haar zus gezien die ze gewonnen had op de veiling.
Haar zwangere zus heeft haar verteld dat ze tante gaat worden van een jongetje.
Haar familie is trots op haar. Ze hebben vorige week getroost met de familie dat ze 9 weken in het huis zit.
Ze hopen dat ze ondanks de tegenslagen door blijft gaan. Van haar zus/ fam mag ze nog niet naar huis.
Haar zus zag er goed uit zegt ze.
pi_217104309
Na een SL van dik een uur blijkt dat ze een spel hebben gespeeld.
Jane en Jordy moesten de andere bewoners zoeken via de bb camera's in het huis.
Ze hebben hiermee 500 van Matthie en Pootje gewonnen en 500 van Sharice en Jolien gewonnen.
Totaal hebben Jordy en Jane nu 46 k

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')