Esmee Visser onder het mes.quote:Yesterday I have had a surgery to fix a hip problem which I have had for more than 3,5 years already. Due to a torn labrum it was impossible to live and skate normally and free of pain, the last couple of years. I am happy that, after I have asked for extra research, they have found the problem that has caused the pain complaints. Although it will be hard months, I am looking forward to rehab and the better times ahead.
The leak is above.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:28 schreef borisz het volgende:
https://www.instagram.com/p/DIecI88s9sp/
[..]
Esmee Visser onder het mes.
Openhartig schaatsicoon Rintje Ritsma: 'Jutta Leerdam is groter dan het schaatsen'quote:In deze nieuwe aflevering van Schaats Inside schuift Rintje Ritsma aan. Surfer, autoracer, voormalig wereldkampioen én de bondscoach van de teamonderdelen ploegenachtervolging, massastart en teamsprint. We blikken terug op het afgelopen seizoen en kijken vooruit naar het belangrijke komende olympische jaar.
21 minuten geledenquote:Na 10 mooie jaren neem ik afscheid bij team AH/Zaanlander. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie momenten die ik heb mogen meemaken. Waar deuren sluiten gaan andere open. Waar ik ook erg naar uitkijk! Stay tuned 👀😃
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:31 schreef Remco het volgende:
En toch heb ik de memo gemist dat ze tijdelijk zou stoppen in 2024. Blijf het echt een raar verhaal vinden dat ze al die tijd nog gewoon onder contract stond bij Zaanlander.
2 weken terug kwam al een bericht dat ze met een eigen ploeg zou mee gaan doen aan de marathons:
https://www.skatenl.nl/ni(...)noek-mossinkoff-en-f
Maar ze is niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stoptequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien heeft het te maken met dat moeder worden vrij goed beschermd is in Nederland , dus dat je niet ontslagen kan worden als je zwanger wordt.
Wel een beetje raar dat je dan in de media het laat lijken dat je met sport pensioen gaat....
Kindje is begin december geboren, ca begin maart verwerkt. Dus nee, zwangerschap was niet perse de reden nee. Misschien wel de wensquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze niet gestopt omdat ze zwanger was toch? Volgens mij kwam dat pas nadat ze had aangekondigd dat ze stopte
Misschien is Marijke Groenewoud momenteel te belangrijk om er een tweede kopvrouw naast te zetten.quote:
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:31 schreef Felagund het volgende:
Hierboven werd het al gesuggereerd, maar Joeta wordt een tradwive na de OS in Milaan en stopt er dan mee:
https://www.msn.com/nl-nl(...)14562372a4f7ba&ei=15
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat zonder Jake ook al in de lijn der verwachting.
Stukje dramatiseren voor de views natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 17:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde mij nog het meeste dat zij nog haar misslag op de 1.000 meter van Beijing 2022 weer oprakelde. Zij deed het voorkomen dat dat haar gouden medaille toen gekost heeft, waardoor ze nog wel vier jaar (langer) moest doorgaan.
Maar ik denk dat zij ook zonder die misslag die 0,64 seconden verschil op Miho Takagi niet had goedgemaakt. Ze was sowieso dus tweede geworden.
Tja geboren in Taiwan dat vind ik al heel anders dan Jorrit Bergsma die voor Kazachstan wou gaan uitkomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na de schaatsbelg, -fransman, -canadees, -kazach, -tsjech, -brit, -zwitser, -portugees en -oostenrijker hebben we nu ook we nu ook een schaatstaiwanees: https://www.schaatsen.nl/(...)voor-chinees-taipei/
Vergeet schaatsgriek Kai in 't Veld niet!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na de schaatsbelg, -fransman, -canadees, -kazach, -tsjech, -brit, -zwitser, -portugees en -oostenrijker hebben we nu ook we nu ook een schaatstaiwanees: https://www.schaatsen.nl/(...)voor-chinees-taipei/
quote:Aangezien mij vele berichten bereiken, geef ik hierbij een update over mijn plannen. De afgelopen maanden ben ik met mijn management bezig geweest met het opzetten van een eigen marathonploeg. Ons doel was om een bijdrage te leveren aan de vernieuwing van deze prachtige sport en uiteraard als team meedoen voor de overwinningen. Wij waren al druk in training en hadden zin in het komende seizoen. Wegens de gezondheid van mijn zoon Dirk, heb ik helaas moeten besluiten het project stop te zeten. Alle aandacht die ik heb wil ik aan thuis geven en daarbij lukt het me niet om me 100% in te zetten om te trainen en ambities van de ploeg waar te maken. Super vervelend voor iedereen die in dit fantastische project geloofden en zoveel tijd heeft gestoken: sponsors, technische staf, management en natuurlijk de schaatssters die ervoor gingen. Bedankt voor ieders vertrouwen. Voor nu probeer ik vooral nog een team voor de meiden te vinden. Het zijn namelijk toppers!
NOS in grote paniek, want geen CUMBEK voor de winterspelen.quote:
Jutta staat er ook weer lekker ordinair opquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:04 schreef Remco het volgende:
Jutta heeft haar team uitgebreid met Kai Verbij en Ted Dalrymple, niet de meest flatteuse foto van Verbij trouwens
[ afbeelding ]
Ik hoop voor Verbij dat er nog wat in zit maar had eerder nieuws verwacht dat hij zou gaan stoppen.
Dat team van Schouten is wel interessant, die is toch weggestuurd bij de Canadese bond? Wie zitten er nog meer in dat team?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:52 schreef borisz het volgende:
Snellink tekent twee jaar mee. https://www.schaatsen.nl/(...)ract-tot-medio-2028/
Smeding en Kersten naar Canada bij Bart Schouten https://www.schaatsen.nl/(...)n-bij-bart-schouten/
Vreemd momentquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:56 schreef franklop het volgende:
Robin Groot stopt ermee.
Vooral bekend van de Instagram en af en toe een resultaatje
Silent bannetje?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vreemd moment
en ook vervelend voor Beune, enige andere allround vrouw weg.
Toch jammer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:56 schreef franklop het volgende:
Robin Groot stopt ermee.
Vooral bekend van de Instagram en af en toe een resultaatje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Esmee Visser werd in één keer bekende Nederlander toen ze in 2018 Olympisch kampioen werd. De topschaatser revalideert op dit moment met een zware blessure en vertelt openhartig over haar herstel en de moeilijke tijden die ze meemaakte toen ze maar niet constateerde waar ze nou last van had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |