quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Max uit die kutauto nog zoveel punten haalt zou hij juist veel meer waard moeten zijn in het spel.
Je weet dat coureurs in een chassis rijden? Een goede coureur in een slecht chassis gaat niet veel punten halen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Goede coureur >> Coureur duur
Slechte chassis >> Chassis goedkoop
Daarom hebben ze ook hun eigen prijs in het spel. Alleen zijn de verhoudingen in het spel niet realistisch.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je weet dat coureurs in een chassis rijden? Een goede coureur in een slecht chassis gaat niet veel punten halen.
Ik heb echt geen idee of je aan het trollen bent of gewoon dom bent, maar ik stop hier mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook hun eigen prijs in het spel. Alleen zijn de verhoudingen in het spel niet realistisch.
Misschien moet je iets rustiger aandoen met de alcohol buiten het weekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of je aan het trollen bent of gewoon dom bent, maar ik stop hier mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |