Klopt hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Op die manier zeg ik het toch.
Dat ze inzien dat ze nu beter even met het kartel kunnen samenwerken om hun eigen te beschermen.
Dat is altijd gewoon eerlijk zeggen. Jolien zegt ze moeten niet doen dat wij ze nodig hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy tegen Matti
Jij bent er ook zo een
Die overal tussendoor fietst
Jolien is een Belgquote:Op maandag 10 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon eerlijk zeggen. Jolien zegt ze moeten niet doen dat wij ze nodig hebben
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten.
Niks is wat het lijkt daar.
Het is wat het is.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gatver, het vel van de warme melk bleef bij Jane aan haar bakkes hangen
Het is niet dat lieve schattige te goede naïeve meisje iddquote:Op maandag 10 maart 2025 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jolien op de bank komt en gaat..Vind haar de laatste 2 weken zeer onaangenaam
Jordy gun ik het niet om te winnen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Ik denk dat de winnaar al bekend is.
Dat zal Jordy worden.
En dat is prima , ik vind het alleen zo jammer dat hij dagenlang zit te mokken en galbakken als het hem tegenzit.
Je merkt nu al aan hem dat het hem mee zit omdat hij het bod van Jane heeft 'gestolen'.
Ja inderdaad, ze wordt heel erg mee gezogen door Jordy en Mattie in het lelijk doen over anderen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jolien op de bank komt en gaat..Vind haar de laatste 2 weken zeer onaangenaam
Ik ga de finale sowieso niet kijken , minst leuke onderdeel van BBquote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy gun ik het niet om te winnen.
Het is een irritante drammer die zegt dat hij niet daar is voor het geld en de show of fame.
100 %quote:Op maandag 10 maart 2025 10:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie dat een beetje anders. Ik heb zelf het gevoel dat zij juist Jordy meesleept en zelf buiten schot denkt te blijvenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze wordt heel erg mee gezogen door Jordy en Mattie in het lelijk doen over anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |