Ze moet alleen wel zo koken zegt zequote:Op zondag 9 maart 2025 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
keurig jane zit bij de muntjes, zoals afgesproke
oh dan kan axel mooi gaan zittenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wel zo koken zegt ze
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:02 schreef Luna68 het volgende:
Hoor Jolien zeggen: het is Axel die bepaalt wat hij doet, king axel
Denk dat ze doelde op dat Axel de sauna in gaat terwijl hij eigenlijk met Jane op de munten zou wachten. Maar typte alleen wat ik hoordequote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.
Jane doet wel wat Axel wil.....is vaker zo...ook dat ze dingen niet mag zeggen en wat ook niet veel kwaad kan heeft hij liever dat ze eerst met hem overlegt......quote:Op zondag 9 maart 2025 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat niet zo is, Jane speelt een rol, en ook Poot laat niet over zich heen lopen.
stokertje die Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien loopt naar binnen, je ziet haar de gang op lopen, maar het beeld blijft buiten, geluid van Jolien blijft aan.
Jolien: "Jane is er"
Jordy: "Die gaat toch in de sauna"
Jolien: "Nee, het is enkel Axel die erin gaat. Het is king Axel die bepaalt wat dat hij doet"
Jordy: "Wie?"
Jolien: "King Axel"
Ik kom op de hoofdpagina terechtquote:Op zondag 9 maart 2025 16:54 schreef Hznootje het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_4.18.ProductImage![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh das gek..Het is Mattheus die maakt reclame voor Boland partykleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik mag hopen dat ze muntjes gemist heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ze duwt gewoon sharice weg. Een toegangsticket tot gelddrukkerij1 weggeven. Sharice kiest ze.
Mooi dat ze niet zelf.mag houdenquote:Op zondag 9 maart 2025 17:15 schreef Rhosyn het volgende:
Telefoon Klein gevecht tussen Charice en Jane.
Jane wint,
Toegangsticket tot de geld drukkerij ze mag hem weg geven
Ze kiest Charice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |