Als ie bij mij vastloopt en. Iets meer opstart, trek ik ff de stekker uit de tv.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef Droopie het volgende:
Mijn videoland app doet het niet meer
Meer mensen last van dat ie vastloopt bij opstarten?
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.Nee dat versta ik ook voor geen meter en zou ik nooit kijken inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net terug gekeken maar niet normaal hoevaak hij het vraagtquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind Pootje een beetje opdringerig nu.
Jolien zegt eerst nee.. dan deelt hij info met haar van het telefoontje en spel.. vraagt dan weer een paar keer of ze 1 of 2 tickets heeft..
wat pusherig dit.
Maar achteraf komt ze er nu toch op terug want ze denkt dat Pootje gelijk heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 13:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
net terug gekeken maar niet normaal hoevaak hij het vraagt
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef riri het volgende:
Sharice heeft net beloftes gedaan voor samenspel met Jane en Axel en gezegd als zij dat doet dat dat dan ook staat die belofte, ondertussen speelt ze het spelletje dat ze hecht is ineens met het kartelclubje, elke keer als ze iets te weten komt brieft ze dat door aan Jane en Axel
Zie je wel. Sharice die 'ineens' team kartel zou zijn. Klopt geen jota van.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:01 schreef riri het volgende:
Sharice heeft net beloftes gedaan voor samenspel met Jane en Axel en gezegd als zij dat doet dat dat dan ook staat die belofte, ondertussen speelt ze het spelletje dat ze hecht is ineens met het kartelclubje, elke keer als ze iets te weten komt brieft ze dat door aan Jane en Axel
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Big Brother China zou ik dan niet aanraden voor jou.volg je dat? kan je dat verstaan ook dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ze moeten gewoon meer afluisteren, die andere doen het ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Als 'team-kartel' er weer intrapt, verdienen ze het ook wel een beetje....
wat betreft?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar achteraf komt ze er nu toch op terug want ze denkt dat Pootje gelijk heeft
De tickets die gekocht konden worden en die Pootje en Sharice gisteren al hadden en waar ze vanmorgen het spel mee hebben gespeeld.quote:
Je moet het spel spelen inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meer afluisteren, die andere doen het ook.
Wellicht kon je er max 2 kopen. Zullen we morgen wel zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er nog niet over uit dat Jane niet dat hele hok heeft leeggekocht. Je kunt wel sportief willen doen maar als de tegenpartij dat niet is dan snij je alleen maar jezelf in je vingers.
Nee hoor, ze had ze allemaal kunnen kopen zei ze.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht kon je er max 2 kopen. Zullen we morgen wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |