SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja das idd knapquote:Op zondag 9 maart 2025 01:30 schreef mschol het volgende:
[..]
beter vind ik lastig, dan moet je losse nummers met een medley gaan vergelijken.
ik vind bij deze vooral heel knap dat er geen instrument bij betrokken is
maar goed ik heb ook hun versie van bohemian rhapsody en sound of silence gezien/gehoord en die zijn ook gewoon retesterk als covers, zou nog eens wat originals moeten opzoekenquote:
O dat zijn wel herrie dingen naast je slaapkamerquote:Op zondag 9 maart 2025 05:47 schreef Karzai het volgende:
Hendig zo.n brandweer kazerne om de hoek,ben weer eens mijn bed uit getaatuut
gelukkig niet direct naast mijn slaapkamer maar ik woon bij een belangrijke verkeersader waar ze regelmatig voorbij komenquote:Op zondag 9 maart 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn wel herrie dingen naast je slaapkamer
O dat scheelt wel, dicht naast je slaapkamer is echt geen pretjequote:Op zondag 9 maart 2025 06:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig niet direct naast mijn slaapkamer maar ik woon bij een belangrijke verkeersader waar ze regelmatig voorbij komen
ja dat is wel vervelend, maja meestal word ik even wakker en draai ik mij daarna wel weer omquote:Op zondag 9 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt wel, dicht naast je slaapkamer is echt geen pretje
ik woon ook heel dicht bij de brandweer kazerne. In de zomer als alle ramen opstaan word ik er in de nacht wel eens wakker van
Dat is wel fijn, als ik ergens van wakker schrik ben ik gelijk klaar wakker en kan ik niet meer slapen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel vervelend, maja meestal word ik even wakker en draai ik mij daarna wel weer om
oh dat is niet bevorderlijk voor de nachtrustquote:Op zondag 9 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, als ik ergens van wakker schrik ben ik gelijk klaar wakker en kan ik niet meer slapen.
Dat hoop ik voor je, slaap lekker en tot strakkiesquote:Op zondag 9 maart 2025 06:29 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo nog terug naar bed, even vroege vogels op mijn wekkerradio luisteren en misschien slaap ik nog even
Ja en iedere morgen hoor je hier een stel ganzen overvliegen, die maken echt een pokkuh herrie zegquote:Op zondag 9 maart 2025 06:30 schreef Karzai het volgende:
je kan ook wel merken dat de lente weer is begonnen de vogeltjes zijn alweer druk aan het kwetteren
paringsdrang er moeten weer eitjes gelegd wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iedere morgen hoor je hier een stel ganzen overvliegen, die maken echt een pokkuh herrie zeg
Ja, dat gaat ook weer komen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
paringsdrang er moeten weer eitjes gelegd worden
Zonde, maar het is nu eenmaal een weersafhankelijk sport. Misschien morgen weer wel goed weerquote:Op zondag 9 maart 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
meh kitesurfen gaat niet door
er is onweer onderweg
wel tof dat deze eigenaar van de school zo actief is met info. hij stuurt constant updates over het weer in de groepsapp. Sowieso trouwens echt een toffe gast
Schiet niet op met dat kitesurfen of niet. Het weer zit regelmatig tegen.quote:Op zondag 9 maart 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
meh kitesurfen gaat niet door
er is onweer onderweg
wel tof dat deze eigenaar van de school zo actief is met info. hij stuurt constant updates over het weer in de groepsapp. Sowieso trouwens echt een toffe gast
Jammer. Maar buiten is ook lekkerquote:Op zondag 9 maart 2025 07:36 schreef Karzai het volgende:
Slapen lukt niet meer, ik ga lekker douchen, ontbijtje maken en een ochtend wandelingetje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |