quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef arvensis het volgende:
Wij vrouwen produceren melk. Jouw kwakje komt niet eens in de buurt van melk.
Gore afscheiding bedoel je.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef arvensis het volgende:
In welk opzicht?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef arvensis het volgende:
Qua smaak zeker eensquote:
Jij bent zo'n user die liters via Temu bestelt voor eigen gebruikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Mensen van het zwakkere geslacht kunnen dit nietMaar wij mannen kunnen onszelf van hoogwaardige eiwitrijke voeding voorzien
Voorzie jij jezelf wel eens van je eigen oogst aan hoogwaardige eiwitrijke voeding?
Ik bedoel, het is verspilling als je het gewoon wegkwakt of laat verharder in je handoekjeLaat het even weten in de comments. Geef ook even aan hoevaak je doet dit en waarom wel of waarom niet
Even voor de beeldvorming, wat ging ze dan eten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een ex gehad die het geil vond als ik klaar kwam over iets wat ze ging eten
Meestal pasta, ook een paar keer een pannenkoek of tostiquote:Op zondag 9 maart 2025 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming, wat ging ze dan eten?
Nou, dat gaat niet goedkomen. Als je teveel porties op een dag naar binnen werkt komt het verdomd snel weer boven. 5-10 lukt vaak nog wel, maar daarna zullen de meesten het niet binnen kunnen houden.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jij bent zo'n user die liters via Temu bestelt voor eigen gebruik
Moet ik even een apart topic aanmaken of kan je ons anders meteen vertellen hoe vaak je je eigen productie hebt gedronken, en/of je een koek hebt gebakken van je eigen moederkoek?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef arvensis het volgende:
Zo'n asperge glijdt dan ook wel sappig je mond in natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet ik even een apart topic aanmaken of kan je ons anders meteen vertellen hoe vaak je je eigen productie hebt gedronken, en/of je een koek hebt gebakken van je eigen moederkoek?
Ik heb nooit mijn eigen zaad geproefd, maar mijn aspergeinname is dan ook through the roof dus ik peins er niet over.
Dat is dan letterlijk een koekje van eigen deegquote:Op zondag 9 maart 2025 21:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet ik even een apart topic aanmaken of kan je ons anders meteen vertellen hoe vaak je je eigen productie hebt gedronken, en/of je een koek hebt gebakken van je eigen moederkoek?
Ik heb nooit mijn eigen zaad geproefd, maar mijn aspergeinname is dan ook through the roof dus ik peins er niet over.
Tegen het huigje.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo'n asperge glijdt dan ook wel sappig je mond in natuurlijk
Stokslobberen. Wat is Fries toch een mooie taal soms.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
Ik maak daar waterijsjes van en deel dat in de zomer uit aan het plaatselijke dames hockeyteam.
Wel legequote:
Squirten is dan weer het andere geslachtquote:Op maandag 10 maart 2025 12:10 schreef oppiedoppie het volgende:
Van even door de soep heen squirten is nog nooit iemand minder van geworden!
Achja, is niet eiwitrijk genoeg volgens ts.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:36 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Squirten is dan weer het andere geslacht
Is ook wel een heel ander goedje...quote:Op maandag 10 maart 2025 15:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Achja, is niet eiwitrijk genoeg volgens ts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |