SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkoloniequote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die nog niet op mijn balkonrand zien zitten, ze zijn er af en toe
Die zitten hier eigenlijk niet zoveelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkolonie
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd zo'n genot om rond 4 uur wakker gekrijst te worden door een meeuwenkolonie
Ik ga zometeen weer VIESDIK eten.quote:
Wat ga je eten? En wat erbij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer VIESDIK eten.
Maar niet met munt zoals in de vorige TT.
Munt
Vieze MP
Wat haat je mijn TTquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
Echt zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
Mag je proberenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we jou straks ook van een duin rollen.
Ik heb er hier nog geen een gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zitten hier eigenlijk niet zoveel
*Verstopt enkels in het zandquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je proberen
Kan het niet aanraden
*gromt laag
Ik ook niet per se eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog geen een gezien
Moet zeggen dat ik ze ook niet echt mis
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..
wel dat een groep meeuwen de kleintjes van een stel meerkoetjes uit het water plukte, 1 voor 1
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nog niet gehad..
wel dat een groep meeuwen de kleintjes van een stel meerkoetjes uit het water plukte, 1 voor 1
Wollahhh!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor de vogelliefhebbers,
Stop de ortolaan minimaal een maand in een klein donker doosje met voer opgesloten zodat hij zichzelf vetmest.
Verdrink de ortolaan in Armagnac en rooster het beestje rosé gaar in 10 minuten boven een hoog vuur.
Eet de vogeltje compleet op.
Terechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Munt
Vieze MP
WAT STAAT HIER?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor de vogelliefhebbers,
Stop de ortolaan minimaal een maand in een klein donker doosje met voer opgesloten zodat hij zichzelf vetmest.
Verdrink de ortolaan in Armagnac en rooster het beestje rosé gaar in 10 minuten boven een hoog vuur.
Eet de vogeltje compleet op.
Ja, huiskatten buiten is ook 'natuur.'quote:
Heb je honger door de iftar bro?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |