Ja dat is slechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Poesjuh het volgende:
Is het evil om te hopen op slecht nieuws van thuis zodat team kartel kan blijven
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Poesjuh het volgende:
Is het evil om te hopen op slecht nieuws van thuis zodat team kartel kan blijven![]()
Een deel blijft toch ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:34 schreef Poesjuh het volgende:
Is het evil om te hopen op slecht nieuws van thuis zodat team kartel kan blijven![]()
De keuze is reuze...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht laat ik eens luisteren naar stream 2.
Daar daar verteld Keanu over zijn edele delen scheren boven het toilet want in de douche heeft hij daar geen tijd voor. Hij doucht snel. Zegt Jolien: dan blijf je toch wat langer staan als je je moet scheren.
Okee
Weer terug naar stream 1. Daar ging het over het vliegen doodslaan en verdrinken.
Tja
Axelquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu vond Nawel leuk.
Axel ligt bij het kartel . Die vond Beau leuk. Of was dat Matt?
Mogen we ook meedoen???quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
Buiten hebben ze het over
Wie is je type
Van BB 2024 /23
Ik ken Beau al niet meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu vond Nawel leuk.
Axel ligt bij het kartel . Die vond Beau leuk. Of was dat Matt?
Dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wie was beau dan. Ik dacht sabeau dat ze zeiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |