SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hmm ok, heb er eigenlijk nog geen enkele keer last van gehad behalve een paar dagen vermoeid. Denk ik. Heb ook niet zo op de gevolgen gelet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eventuele gevolgen en ik heb dus serieus lang last gehad ervan.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:20 schreef Grotetijd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.Jij ook een fijne woensdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat narcose misschien te heftig is voor zon onderzoek
Al aangepastquote:
Glas halfvolquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?
🙄quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel prettig, weet je dat ook weer?
Viel me toen denk ik ook vooral op omdat ik vrij serieus aan het sporten was, het duurde echt lang voor ik weer het idee had dat ik op een soortgelijk punt was als voor die narcose.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok, heb er eigenlijk nog geen enkele keer last van gehad behalve een paar dagen vermoeid. Denk ik. Heb ook niet zo op de gevolgen gelet.
Nou ehenquote:
Die 10 minuten dat je het merkt.quote:
Detailsquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 10 minuten dat je het merkt.
Junk gespotquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viel me toen denk ik ook vooral op omdat ik vrij serieus aan het sporten was, het duurde echt lang voor ik weer het idee had dat ik op een soortgelijk punt was als voor die narcose.
Kan trouwens ook zijn dat ze m'n dosis een beetje verkloot hebben en dat ik er daarom zoveel last van had. Ik kreeg het via infuus en alleen m'n hand viel in slaap, ik niet.(Misgeprikt, dus moest snelsnel opnieuw)
Ik mis de grap.quote:
Wat is het verschil met de normale? Behalve dat deze klein zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Geen, want ik vind het te duur worden, voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
Oke even naar de belangrijke vraag van de dag. Welke m&m's is jullie favoriet?
[ afbeelding ]
Mijn huidige is deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |