Met 14 afwezigen (waarvan 11 iets met een bal kunnen) vind ik het best meevallen eigenlijk.quote:
Het was dan ook zeker niet slecht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Persie heeft straks een goede wedstrijd gezien gok ik zo
Vind het sowieso wat een vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Bij Inter stonden meer geboren Rotterdammers in de basis dan bij Feyenoord. #onleukefeitjes
Leuk meegedaan en gepresteerd naar kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was dan ook zeker niet slecht.
Het was in ieder geval geen afgang zoals bij sommige andere clubs.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Inter heeft krachten gespaard voor het weekendquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Idd , je zou maar met 6-1 verliezen van Lillequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen afgang zoals bij sommige andere clubs.
Beter dan met 6-0 van St Etienne.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd , je zou maar met 6-1 verliezen van Lille
xG van 0.40quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Als we xG als graadmeter gaan houden hebben we in de Eredivisie een gigantisch probleem met onze ranglijst.quote:
en die van jullie? @DombohetOlifantje1 @Cocoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Mijn broekje is al uit voor PSG - Liverpool
@:nober @:3rr0r @:rambodirk @:chevycaprice @:wotte
Die van jullie ook?
Ik juich wel voor Arne.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en die van jullie? @:dombohetolifantje1 @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |