Hoeft ook niet, neem aan dat het van een fan komt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet delen bij iedereen gebeurt.
Niet dat hij nergens geen ging. Dat heeft hij niet gezegd. Hij zei buiten is het kartel populairder dan anderen hier in huis en toen werd axel gelijk giftig dat jordy slecht verliezer was. Jordy zei toen joh ik heb jullie gelijk gefeliciteerd met jullie spel. En jane zei ook wat en tien zei jordy nee je bent.een snitchquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft gezegd dat het kartel populairder is dan ieder ander in dat huis dus dat hij nergens heen ging.
Goed zo doorgaan. Hoe meer hij dit soort dingen roept hoe meer afkeer mensen van hem krijgen. Niemand houdt van dat soort arrogantie
Heeft die niet gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Jordy heeft gezegd dat het kartel populairder is dan ieder ander in dat huis dus dat hij nergens heen ging.
Goed zo doorgaan. Hoe meer hij dit soort dingen roept hoe meer afkeer mensen van hem krijgen. Niemand houdt van dat soort arrogantie
Je hoeft toch ook niet met iedereen te delen? Je deelt alleen wel het eten en snoep wat in de DR wordt aangebodenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet delen bij iedereen gebeurt.
Volgens mij heeft hij heel veel fans, tenminste als ik naar de polss kijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:48 schreef mazaru het volgende:
Zal dat niet te maken hebben hoe Jolien en Jordy haar negeren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel erg jammer dacht echt dat ze wel vriendinnen werd met Jolien, maar ze laat der nu ook zo barsten ze had der nu vandaag even ook apart kunnen nemen en beetje kunnen zeggen van ja sorry ging echt speltactisch en niet op jou ,..... bla bla maar dat doet Jane dus ook niet valt me vies tegen hoe ze dan met Jolien der gevoel gespeeld heeft
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaatquote:
Heeft jane gezegdquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat dus wat JOlien nu zegt ja ik ga jullie 3 proberen te saven jolien keanu en mattie dat heeft ze echt gezegt
Ja over keanu.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaat
Klopt doet hij wil volgende week op hun allebei stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zijn rancuneuze kant weer eens zien
Echt he. Hij is niet pissed hoor.quote:
Maar echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zijn rancuneuze kant weer eens zien
nu wel inderdaad maar dat deden ze nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig spreken de kartel leden niet kwaad over de anderen en roddelen ook helemaal niet
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt het net nog dat hij nergens heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |