Die praten altijd lelijk over de anderen. Vullen nu ook in terwijl ze er heel goed mee om gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar hun denken van wel
oh Jane nu e gebruikte haar nou meid dat is dus niet zo
Nee gaat niet gebeuren. De populairen gaan mee naar de finale dat is Axel niet. Ik denk dat Jordy en Jolien en Jane en Matti naar de finale gaan. Een van de dames wint.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Finale Matt, Jane en Axel is mogelijk. Moet Matt alleen Jordy het mes in zijn rug steken en dat doe ie denk ik niet.
Ik wacht nog met stemmen, even kijken naar de pollquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ze missen de ballen in de soep. Kunne we eigenlijk al stemmen of nog niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:38 schreef spapaars het volgende:
Nominaties
video
https://streamable.com/e35mmx
[ afbeelding ]
laat ze maar overmoedig genieten van hun small victoryquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die praten altijd lelijk over de anderen. Vullen nu ook in terwijl ze er heel goed mee om gaan.
had geen zin gehad want dan had Sharice weer ingeschakeld gewordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat doet ie al helemaal zelf, hij had zijn GC in kunnen zetten om Jordy eraf te halen als wederdienst dat Jordy hem vorige week gesaved heeft. Niet gedaan, twijfel al een tijd of Mattie wel echt bij het kartel zit
Ik stem op hem om te mogen blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we Keanu kunnen gaan uitzwaaien
precies! de fans hebben deze week niet voor niets het meeste voordeel gegeven aan team kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef maxelu het volgende:
[..]
laat ze maar overmoedig genieten van hun small victory
de eindwinst gaat niet naar hun
grappig dat jane nu zegt dat ze haar gebruikten, ik zie altijd het omgekeerde van wat dat groepje beweerd
jammer voor Keanu maar hij had eigenlijk allang exit geweest, had David S niet zichzelf opgeofferd dus dit waren meer bonusweekjes zo kan hij het ook zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat we Keanu kunnen gaan uitzwaaien
Dan had die zwarte GC wel uit het spel geweest, die zit er nu nog in...quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had geen zin gehad want dan had Sharice weer ingeschakeld geworden
Die heeft vlgs mij haar GC op Jordy ingezet, dus dat kan nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had geen zin gehad want dan had Sharice weer ingeschakeld geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |