Wij weten ook niet of en wanneer en waar er aanslagen gepland staan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:54 schreef CoolGuy het volgende:
'Turkije' dat veilig is of niet is wat anders dan of het hotel waar je moeder heen gaat veilig is of niet. Er is niets door ons te roepen of het hotel waar je moeder heen gaat veilig is of niet. We weten niet welk hotel, en al zouden we dat weten, dan nog is het afhankelijk van de overige gasten waar we geen inzicht in hebben.
Vrienden van me gaan als 'tussendoor vakantie' elk jaar naar Turkije, en die heb ik hier nog nooit over gehoord in ieder geval.
Sta je niet op de distributielijst?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Wij weten ook niet of en wanneer en waar er aanslagen gepland staan.
ehm... Ja absoluut!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:45 schreef kwiwi het volgende:
Europa, en dan met name Frankrijk en Duitsland, is wat betreft aanslagen ook 'onveilig' TS. Maak je je daar ook druk over wanneer je je vakantie naar Frankrijk boekt?
Als er 1 groep mensen ook echt heel slecht bekend staat als vakantiegangers dan zijn het toch echt Nederlanders hoor. En nee niet alleen de jeugd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:56 schreef BMW1993 het volgende:
Het heeft ook een 4,6 op de google recensies, en de meeste toeristen komen uit Nederland, wat uit ervaring prima mensen zijn tijdens vakanties. (met uitzondering misschien van onze jeugd in Mallorca).
Je hebt gelijk. Bedankt voor je duidelijke bericht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:14 schreef RM-rf het volgende:
IK zou me evenveel zorgen maken over de veiligheid in Bodrum wegens de Gaza-oorlog, als dat je angst zou moeten hebben om op een duitse kerstmarkt te gaan:
Als je je bang laat maken door vanalles wat je in de media hoort en waardoor je je al dan niet erg laat triggeren, is dat een verschrikking.
Zoals je zelf al aangeeft is de kans groter dat je eventueel ergernis ervaart wegens bezopen russen of britten, of viezigheid in grote massa-recreatie-hotels... waarbij het overigens zeker niet hoeft te betekenen dat hotels in Spanje of griekenland zoveel beter zijn, hooguit is het eerder afhankelijk van en keuze vor al te goedkope massa-locaties..
maar de oorlog in Gaza of de situatie in Syrie heeft daar verder geen enkele invloed op:
Hooguit vermoed ik dat voor jouw denkwereld dat sowieso weinig uitmaakt, en je je daarover an sich heel veel trigger-gedachtes ervaart, en je allerhande angsten over moet doorstaan.
quote:Op zondag 9 maart 2025 02:36 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bedankt voor je duidelijke bericht.
Ik laat mezelf te veel leiden door angsten, ik lees ook gemiddeld meer dan 4 uur per dag het nieuws.
Misschien een hobby zoeken ipv. de hele dag alle nieuwspagina's te openen, ik heb wel eens gelezen dat mensen die de hele dag het nieuws volgen het leven somberder inzien.
50%quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:07 schreef Caland het volgende:
De kans dat Israel Turkije binnen gaat vallen lijkt me niet bijster groot.
0%quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |