Hmm zou kunnen, het was zo zacht dat ik dacht dat ze het achter haar rug om zei of zo, daarom vraag ik ff na.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat ze in de suite slaapt
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Jane en Sharice geven elkaar een knuffel en zeggen wel trusten, en volgens mij zei sharice toen al weg lopend, overloper over Jane maar ik weet het niet zeker uiteraard. Paar minuten geleden iig. Allemaal hypocriet daaro
Vlgs mij heeft het andere ‘groepje’ eerder nog ruime tijd lopen zuurpruimen over de lijstjes waar Jolien bovenaan stond. Het is maar wat je ziet en hoort, beide groepen hebben lol en beide een tactisch moment en sommige eten veel zuurtjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Verpest voor mij de streams, ik wil lol zien.
Ja, wat dat betreft is het momenteel verwarrend om te weten wie nog aan welke kant staat, wisselt per uur soms.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.
Ik geef niets om groepjes en heb geen favoriet, ik geef mening over de bewoners die ik op dat moment zie. Dus kom niet bij mij aanzetten met het zwakke...ja maar hun.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij heeft het andere ‘groepje’ eerder nog ruime tijd lopen zuurpruimen over de lijstjes waar Jolien bovenaan stond. Het is maar wat je ziet en hoort, beide groepen hebben lol en beide een tactisch moment en sommige eten veel zuurtjes
Die gaan goed met elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.
Zou kunnen hoor, maar die pakjes die de dames aan hebben op vrijdagavond hebben zijn gewaagder dan een stukje ondergoed bij Jane.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik niet helemaal hehe. Ik zag Mattie z’n ogen net ook al ff afdwalen die kant op. Axel ook. Als ik daar zou zitten zouden mijn ogen toch echt wat meer als magneten daar naartoe gaan als het doorschijnend is. Niet overdreven natuurlijk, maar je snapt me.
Plus je bent 24/7 op camera’s dus het is niet alleen dat huis.
Ik doe helemaal niet alsof het een stoeipakje is, dat maak jij ervan lol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Je doet net alsof het het een stoeipakje is, het is gewoon een pyjama broekje wat een beetje doorschijnt en is niets mis mee.
Ik zeg alleen dat ze allemaal hun momenten hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geef niets om groepjes en heb geen favoriet, ik geef mening over de bewoners die ik op dat moment zie. Dus kom niet bij mij aanzetten met het zwakke...ja maar hun.
Vind ik ook. Vind Sharice pre-Milena vriendschap en nu post-Milena een stuk beter te pruimen en soms best een grappige meid.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ja toch wel he, dat ze goed gaan nu samen, leek me ook al geen spel meer, wordt ook lastig daar om dat vol te houden, wel fijn om te zien dat Sharice zich er toch bij voegt nu, nadat Milena is verdwenen.
Ik ook, en hoop dat ze de kans krijgt om dit te laten zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind Sharice pre-Milena vriendschap en nu post-Milena een stuk beter te pruimen en soms best een grappige meid.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Willewa het volgende:
Whaha lachen dit.
(Zat op stream 2 zag ik, dus ging over de keukenmensen tijdens de oproep voor batterijwissel, was grappig).
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, en hoop dat ze de kans krijgt om dit te laten zien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ x ] (+ @:ChocoFan)
Moest hier wel om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |