quote:In het centrum van Zandvoort ligt het prachtige huis van Sophie & Sander, waar zij sinds 2025 de B&B hebben overgenomen van Sander zijn zus.
quote:
Belachelijk om ook 130 euro te vragen voor dat bovenkamertje met alleen 2 bedden.quote:
Ik heb hun website even bekeken en in principe is het gebouwtje normaliter alleen te boeken door 1 familie/groep en dan heb je het gehele gebouw dus tot je beschikking.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Belachelijk om ook 130 euro te vragen voor dat bovenkamertje met alleen 2 bedden.
En in de rij voor gezamenlijke badkamer en toilet.
Dat had ik ook begrepen, maar beneden was aanmerkelijk luxer dan boven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun website even bekeken en in principe is het gebouwtje normaliter alleen te boeken door 1 familie/groep en dan heb je het gehele gebouw dus tot je beschikking.
Vanwege het programma is deze constructie nu gekozen en het totaalbedrag voor 4 personen (je betaalt er per persoon) gesplitst.
Het is wel een TV programma, hè. Met slechts 1 accommodatie en 2 koppels moet je dan wat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen, maar beneden was aanmerkelijk luxer dan boven.
160-100 zou beter de verhoudingen weergeven.
Overig zijn ze nu al gesloten vanwege vertrek naar het buitenland.
Nee, dank u.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf medio 2026 kan je weer reserveren bij ze…
Hier idem, of een compleet vakantiehuis huren, maar een B&B? Neuh.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dank u.
Wij houden het wel bij hotelkamers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |