abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8622463
hoe kan het dat je potdomme altijd wat van een kopje of bord afbreekt ....en gooi je dat dan weg of drink je uit een beker met een geschonden randje? Ik wel maar het ergert me tegelijkertijd, ook neem ik geschonden servies aan alsware altijd handig toch, wie herkent dit ook?
pi_8622466
Nou weinig herkenning, vreemd volgens mij heeft iedereen daar mee te maken.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 06:33:24 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8622468
Ongeduld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8622470
Zo ongeduldig... en op dit tijdstip

Maar goed... als het deel uit maakt van een groot servies dan mag een klein stukje van een kopje of bord af wel. Of als het een hele bijzondere is...

... anders gaat 'ie zonder pardon de vuilinis bak in!

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  vrijdag 21 februari 2003 @ 08:03:03 #5
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8622601
Als het kapot is gaat het weg, dalijk snij je je er nog aan... En half 7 is een beetje vroeg om veel reacties te verwachten....
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 21 februari 2003 @ 08:36:40 #6
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8622740
ik gooi het niet zo snel weg, is alleen maar belastend voor het millieu en portomonnaie......
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8622748
heb lekker zelf geen servies, me paps en mams wel (tsja tenslotte nog maar 18 he)
pi_8622781
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 06:20 schreef fatima het volgende:
hoe kan het dat je potdomme altijd wat van een kopje of bord afbreekt ....en gooi je dat dan weg of drink je uit een beker met een geschonden randje? Ik wel maar het ergert me tegelijkertijd, ook neem ik geschonden servies aan alsware altijd handig toch, wie herkent dit ook?
Nou, fatima, je brengt me op een idee....

Ik ga het vanaf nu bewaren. Als ik dan een keer ruzie krijg, weet ik wat ik ermee kan doen...

Eet al jaren van een geschonden bord, hoort gewoon bij me...

pi_8623204
Koop in plaats van aarderwerk iets anders, bone china bijvoorbeeld. Schijnt 9 keer harder te zijn dan aardewerk heb ik me gisteren in de servieswinkel laten vertellen. En om dat te demonstreren pakte de dame een groot mes en sloeg er mee op het bord (met het heft dus). Kloing!!!! Ging niet kapot. Met aardewerk deed ze het maar niet. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wel wat.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8625705
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 09:30 schreef Lucille het volgende:
En om dat te demonstreren pakte de dame een groot mes en sloeg er mee op het bord (met het heft dus). Kloing!!!! Ging niet kapot. Met aardewerk deed ze het maar niet. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wel wat.
Ik krijg de rillingen van dit verhaal...

Heb namelijk een heeeeeeeeeeeeeel duur servies...

pi_8625751
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:25 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Ik krijg de rillingen van dit verhaal...

Heb namelijk een heeeeeeeeeeeeeel duur servies...

Ik schrok ook toen het gebeurde, maar het bleef dus wel heel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8625806
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:27 schreef Lucille het volgende:
Ik schrok ook toen het gebeurde, maar het bleef dus wel heel.
Heb hotel servies staan, dat is bikkelhard, maar chipt ook!

Ik ril nog even verder voor het andere servies...

pi_8625907
Ik heb laatst samen met mijn vriending een mooi servies gekocht, wel aardewerk, maar het is dan ook ons eerste servies. Als er wat meer geld is, kunnen we altijd nog duurder en beter kopen. Maar ik ben inderdaad bang dat er van dit servies stukjes gaan afbreken en randjes gaan beschadigen. Ik zou het dan niet weggooien. Ik zou het nog gebruiken totdat er teveel kapot is, en dan nieuw kopen.
En wat nog meer nie allemaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')