abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218716962
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
In de laatste vijf jaar enkel twee tegen België (alweer drie jaar terug) en een strafschop tegen Spanje, komt prima overeen met mijn punt dat hij qua tempo niet meer mee kan.

En historische WK-titels (waarvan de laatste 22 jaar terug) zeggen niet zo veel over het huidige niveau van de nationale competitie en zeker niet over de nr12. Er is een reden dat in het Braziliaanse elftal zelf nauwelijks spelers uit de eigen competitie zitten, en de spelers die erbij zitten spelen bij de topclubs daar. Natuurlijk is amateurcompetitie wat denigrerend maar qua tactiek en tempo loopt het echt ver achter op Europees voetbal, zelfs op de Eredivisie waar de topclubs bovendien ook op een hoger Europees podium tegenstand krijgen.

Het aantal wedstrijden op hoger niveau/tempo wat Depay op een jaar speelt valt te verwaarlozen tegenover de rest.
Hoeveel spelers van het Nederlands elftal spelen er nog in Nederland? De pot verwijt de ketel. :)

Jij kan helemaal niet oordelen over de Braziliaanse competitie. Brazilie heeft overal in europa bij de absolute topclubs spelers lopen die opgeleid zijn in Brazilie en tot de beste van de wereld horen. Negen van de 10 keer als een Braziliaanse ploeg tegen een europese ploeg speelt winnen de Brazilianen. Dat de Brazilaanse competitie niets voorstelt is een onzin verhaal. De grootste talenten van de wereld worden in Zuid Amerika opgeleid.

Wil jij beweren dat de Nederlandse competitie beter is dan de Braziliaanse?
pi_218716967
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Hoeveel spelers van het Nederlands elftal spelen er nog in Nederland? De pot verwijt de ketel. :)

Jij kan helemaal niet oordelen over de Braziliaanse competitie. Brazilie heeft overal in europa bij de absolute topclubs spelers lopen die opgeleid zijn in Brazilie en tot de beste van de wereld horen. Negen van de 10 keer als een Braziliaanse ploeg tegen een europese ploeg speelt winnen de Brazilianen. Dat de Brazilaanse competitie niets voorstelt is een onzin verhaal. De grootste talenten van de wereld worden in Zuid Amerika opgeleid.

Zonder enige twijfel ja.
pi_218716973
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:08 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]

Je verrast mij wel, vrouw. 9 van de 10x zelfs.
  maandag 8 september 2025 @ 19:10:12 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218716976
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef Makamba_ het volgende:
Maar alles neerpraten alsof het geen mooie, indrukwekkende statistieken zijn gaat ook wat ver.

Geloof ook echt niet dat hij een slecht persoon is.
Goede statistieken in Oranje, maar dat het record dan wordt verbroken door een voetballer die over vijf jaar door niemand meer wordt herinnerd, maakt het wat jammer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218716995
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Goede statistieken in Oranje, maar dat het record dan wordt verbroken door een voetballer die over vijf jaar door niemand meer wordt herinnerd, maakt het wat jammer.
Dat ligt maar net aan het succes van zijn rapcarriere.

Daar ben ik overigens minder over te spreken _O-
pi_218717003
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je op nummer 1 op de topscorerlijst van Oranje staat blijf je denk ik de komende 100 jaar wel herinnerd worden. Hij is denk ik onsterfelijk op dit moment want ik zie de komende 10 jaar geen nieuwe spits meer opstaan die dat record gaat verbeteren.
  maandag 8 september 2025 @ 19:13:51 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717012
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:12 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Als je op nummer 1 op de topscorerlijst van Oranje staat blijf je denk ik de komende 100 jaar wel herinnerd worden. Hij is denk ik onsterfelijk op dit moment want ik zie de komende 10 jaar geen nieuwe spits meer opstaan die dat record gaat verbeteren.
Dat denk ik niet, dat record wordt wel weer verbroken en verder heeft hij in zijn carrière niks noemenswaardigs neergezet, in tegenstelling tot zijn voorganger(s)

Depay gaat uiteindelijk nooit in één adem genoemd worden met Van Basten, Kluivert, Van Nistelrooij, Van Persie. Ondanks dat record
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218717049
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, dat record wordt wel weer verbroken en verder heeft hij in zijn carrière niks noemenswaardigs neergezet, in tegenstelling tot zijn voorganger(s)

Depay gaat uiteindelijk nooit in één adem genoemd worden met Van Basten, Kluivert, Van Nistelrooij, Van Persie. Ondanks dat record
Het is te hopen dat er weer een goalgetter gaat opstaan voor Nederland maar ik zie het voorlopig niet gebeuren. De spitspositie daar stond Nederland internationaal bekend om. We hebben een heel rijtje topspitsen gehad maar het staat nu toch echt stil. Brobby moest het worden, maar die kan er natuurlijk helemaal niets van.
pi_218717053
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Topscores en top assists moet je niet vergeten. Dat in combinatie met supermarkt acties die om hem heen gebouwd zijn.

Memphis blijft wel hangen hoor, mede door deze woede om zijn record
pi_218717055
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:12 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Het zal vast even staan dat record ja. Maar het zijn cijfertjes die zijn ontstaan bij gebrek aan beter. Het is geen betere spits dan de meeste van de spelers die onder hem staan. En dat is iets wat iedereen die iets van voetbal snapt gewoon begrijpt.
  maandag 8 september 2025 @ 19:18:04 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717063
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:17 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Topscores en top assists moet je niet vergeten. Dat in combinatie met supermarkt acties die om hem heen gebouwd zijn.

Memphis blijft wel hangen hoor, mede door deze woede om zijn record
Denk ik niet, welke goal a la Van Persie tegen Spanje doemt direct in jou op van hem?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218717080
Bekijk deze YouTube-video

Hij heeft hele mooie goals gemaakt.
  maandag 8 september 2025 @ 19:21:28 #163
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218717094

quote:
"I'm not the type of brother to play with
See a lot of people acting like... uh, oh yeah
All ball players only like haters
We the Young Kings of this generation, oh yeah
Yeah, oh yeah
Talking 'bout themselves like they're all that
Yeah, oh yeah
We used to have bills, now it's all cash
Yeah, now it's all cash
1.5 on jewellery bought it all back
Oh Lord, let me fall back
'Cause they customer special when I call them, oh yeah

Yeah, I know they love what I do
Still coming back to my hood
Still being reckless when I shoot
Feel my fans, how I ball, no fault, no secret how I move
So I keep it in your face, I keep it a hundred
And there's blue when I'm in States
All she does and sing when I'm opening the gate
Then she see them cars and the stars in the wave
Nusret Patek with the diamonds in her face
Money fakes your confidence, we different in the wa-a-ay
I'm on my wave, calling my Uber, that's a PJ
It's a private jet, I mean, these days
I don't even celebrate my b-day
We too busy working and money when I'm on my b-days
Got a black bitch, she ain't tryna leave me
Said she got my back but disappeared when I need it

I'm not the type of brother to play with
Yeah, oh yeah
Yeah, oh yeah
Yeah, now it's all cash

I'm here four seasons, so four seasons
Making money and we stacking it up in to the ceilling
Don't bother me when I'm eating (Uh, uh)
Now she follows me, she catching feelings (Ha, ha)
I'm in my old hood kicking it with my dogs
You still remember when we saw our future was so dark
We used to play ball in the park, they put my brother in a box
You don't wanna talk, you self finding a squad
I just bought a new car 'cause I felt like it (Sku, sku, sku)
I know you like me, don't try to hide it (Oe, oe, oe)
Still we connecting with them pirates
Despite getting no violence, at least they trying
More money, we could buy islands
All my kings smiling, got the heat, no eyeing
I got Charles Blues on my seat, no lying
King of the jungle, shit, young lion

I'm not the type of brother to play with
Yeah, oh yeah
Yeah, oh yeah
Yeah, now it's all cash

I'ma fly to Dubai, I don't look, I just buy
Money up like swipe (Swipe), swipe the girls on the right
'Cause I really got no time, one million in nine days
Met haters on my pace, summer time Miami outlay
Young King getting paid
She will fall in love when you put diamonds in her face
The love that I get is not the love that I gave
Low love popped off on a yard on flagey
Multimillionaire, 20 was the age
I can feel it calling in the air, they want me on stage
I can tell life is not really fair, I was in the rave
Celebrities all on my DM asking for a date

I don't really care, they all looking the same
Going H.A.M. when I went back, Dave and I am King
I've been walking strapped, that's the Bible in my back
Peace in my head, I'm only going back and forth when I'm on a jet
That's real talk, I'm a real dog
See me in Bogota with mamacitas
I'll be saving people's life, call me Dida
And that's real life shit, no FIFA
No games, I'm still the same, I'm a leader
Look at my young king, just in the Bible, no Piebe
I put all the ice on the cross, no Jesus
And I got all the money on me but I don't need it
I keep all the faith in my body, best believe it
Now they doing deed 'cause they see
Bless to those who didn't but yet believe
Ms in the bank but yet to be"
Want het wetboek ken ik ook
pi_218717098
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk ik niet, welke goal a la Van Persie tegen Spanje doemt direct in jou op van hem?
Deze generatie was helemaal niets inderdaad als je al die laatste eindtoernooien zag was het om te huilen. Daar heb je gelijk in. Niet alleen Memphis maar ook zijn ploeggenoten bakte er niets van wat herrinnerd kan worden.
pi_218717104
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan zeg ik inderdaad toch "haarband" _O-
  maandag 8 september 2025 @ 19:25:58 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717140
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:21 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Deze generatie was helemaal niets inderdaad als je al die laatste eindtoernooien zag was het om te huilen. Daar heb je gelijk in. Niet alleen Memphis maar ook zijn ploeggenoten bakte er niets van wat herrinnerd kan worden.
Precies. Dus buiten dat hij bovenaan een lijstje staat gaat niemand zich Depay nog echt herinneren over 5-10 jaar, ook niet bij zijn ex-clubs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218717160
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Precies. Dus buiten dat hij bovenaan een lijstje staat gaat niemand zich Depay nog echt herinneren over 5-10 jaar, ook niet bij zijn ex-clubs.
Memphis is waarschijnlijk de enige die wel herinnerd gaat worden alleen al omdat hij anders was dan de rest.
  maandag 8 september 2025 @ 19:29:22 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717175
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:28 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Memphis is waarschijnlijk de enige die wel herinnerd gaat worden alleen al omdat hij anders was dan de rest.
Vind ik ook wel meevallen, genoeg profvoetballers met dezelfde narcistische trekjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218717196
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Vind ik ook wel meevallen, genoeg profvoetballers met dezelfde narcistische trekjes.
We weten nog niet wat Memphis na zijn voetbalcarriere allemaal gaat doen. Het lijkt me iemand die in de schijnwerpers blijft staan op 1 of andere manier.
  maandag 8 september 2025 @ 19:37:46 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717275
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
We weten nog niet wat Memphis na zijn voetbalcarriere allemaal gaat doen. Het lijkt me iemand die in de schijnwerpers blijft staan op 1 of andere manier.
Kledinglijn uitbrengen die later failliet gaat, paar rapnummers en dan nog een slecht verkochte autobiografie (titel: Ik, Memphis) over dat de topscorer van Nederland altijd zo weinig credits heeft gekregen

Dat kan je wel redelijk uittekenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218717312
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Kledinglijn uitbrengen die later failliet gaat, paar rapnummers en dan nog een slecht verkochte autobiografie over dat de topscorer van Nederland altijd zo weinig credits heeft gekregen

Dat kan je wel redelijk uittekenen.
Daar zit wat in. Ik zie ook nog wel dat hij op die lijst die hem eeuwige roem zal geven mogelijk tot 55-60 goals kan uitkomen.
  maandag 8 september 2025 @ 19:52:42 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218717433
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:42 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Daar zit wat in. Ik zie ook nog wel dat hij op die lijst die hem eeuwige roem zal geven mogelijk tot 55-60 goals kan uitkomen.
Die lijst betaalt de rekeningen niet, gezien zijn uitgavepatroon zie ik hem nog wel eindigen zoals Winston Bogarde of Glenn Helder.
  maandag 8 september 2025 @ 19:55:22 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218717455
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die lijst betaalt de rekeningen niet, gezien zijn uitgavepatroon zie ik hem nog wel eindigen zoals Winston Bogarde of Glenn Helder.
Meeste (ook mokerdomme) voetballers worden tegenwoordig wel goed begeleid daarin. Depay heeft geloof ik ook al best veel geld in stenen zitten.

Zie ook zo’n Babel als financieel adviseur :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 september 2025 @ 19:56:37 #174
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218717460
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:07 schreef Makamba_ het volgende:
Maar alles neerpraten alsof het geen mooie, indrukwekkende statistieken zijn gaat ook wat ver.

Geloof ook echt niet dat hij een slecht persoon is.
Het zijn natuurlijk mooie statistieken en ik denk dat niemand terugkijkt op Depay zijn carrière als niet mooi. Gek genoeg zal zijn excentrieke gedoe uiteindelijk voor de herinnering meer in de weg zitten want mensen zullen hem meer daarvoor herinneren dan die paar jaar waarin hij echt heel goed was.

Ik vind dat hij te veel moreel laakbaar gedrag heeft vertoond/goedgesproken om hem ‘niet slecht’ te noemen, alhoewel het meer de combinatie van beschadigde jeugd, zeer lage intelligentie en veel te veel privilege is dan echt slechte intenties denk ik. Ik ben vooral bang dat hij een voorbeeld gaat zijn voor andere gekleurde jonge voetballers die vatbaar zijn voor de criminaliteit, zeker bij de net-niet spelers die wel heel beïnvloedbaar zijn. Heel stoer en flamboyant doen met veel dure spullen en vrouwen, tegelijkertijd ‘racisme/jaloezie’ als argument bewapenen om kritiek af te wenden, zet een verkeerd precedent. Vooral als je illegale manieren om het te krijgen gedoogt.
Makkelijk eerste
  maandag 8 september 2025 @ 20:20:09 #175
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218717693
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het zijn natuurlijk mooie statistieken en ik denk dat niemand terugkijkt op Depay zijn carrière als niet mooi. Gek genoeg zal zijn excentrieke gedoe uiteindelijk voor de herinnering meer in de weg zitten want mensen zullen hem meer daarvoor herinneren dan die paar jaar waarin hij echt heel goed was.

Ik vind dat hij te veel moreel laakbaar gedrag heeft vertoond/goedgesproken om hem ‘niet slecht’ te noemen, alhoewel het meer de combinatie van beschadigde jeugd, zeer lage intelligentie en veel te veel privilege is dan echt slechte intenties denk ik. Ik ben vooral bang dat hij een voorbeeld gaat zijn voor andere gekleurde jonge voetballers die vatbaar zijn voor de criminaliteit, zeker bij de net-niet spelers die wel heel beïnvloedbaar zijn. Heel stoer en flamboyant doen met veel dure spullen en vrouwen, tegelijkertijd ‘racisme/jaloezie’ als argument bewapenen om kritiek af te wenden, zet een verkeerd precedent. Vooral als je illegale manieren om het te krijgen gedoogt.
Prachtig.
Bij welke kerk ben jij pastoor? Ik vraag dit voor vriend @KingRoland
pi_218717963
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Jou post kenmerken wat mij betreft alleen maar gezeik om gedrag van een individu. En iedereen die gekleurd is gaat volgens jou de criminaliteit in. Wat een slap gezeik man. Het gaat om wat hij op veld neerzet de rest boeit echt niemand behalve de redacteur van de Privé of de Story, maar misschien werk jij in die sector. Zal me niets verbazen. Je plaatst hier berichten als een oud wijf.
pi_218717965
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
2017 :')
Het was één Google search en niet heel moeilijk

Even kijken wat hij vond van Verhoeven

VERRASSEND
  maandag 8 september 2025 @ 20:59:59 #178
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218718044
@GurneyIsBestOke krijgt de wind van voren.
pi_218718124
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Meeste (ook mokerdomme) voetballers worden tegenwoordig wel goed begeleid daarin. Depay heeft geloof ik ook al best veel geld in stenen zitten.

Meerdere per vinger inderdaad.
  maandag 8 september 2025 @ 21:23:40 #180
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218718242
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 20:59 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke krijgt de wind van voren.
Dat valt wel mee, die suprisegirl is wel een leip trouwens, van wie denk jij dat het een dubbelaccount is?
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')