abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2025 @ 22:16:35 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218710382
In de kronieken van het mondiale voetbal zijn er namen die voorbijgaan als vluchtige echo’s, en er zijn namen die zich in marmer laten beitelen. Memphis Depay behoort niet tot die laatste categorie. Hij is louter een voetballer; maar geen symbool, geen toonbeeld van nederigheid of morele grandeur. Wat jammer is als topscorer aller tijden van het Nederlands elftal.
  zondag 7 september 2025 @ 22:21:58 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218710434
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 19:38 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Herhaal het nog maar eens. Omdat hij ooit een hoed droog en rapt zal hij nooit op waarde geschat worden.
Vooral omdat hij nergens écht van waard is geweest

Ja, bij PSV
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 7 september 2025 @ 22:45:36 #128
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218710572
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 19:38 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Herhaal het nog maar eens. Omdat hij ooit een hoed droog en rapt zal hij nooit op waarde geschat worden.
Het is meer zijn eeuwige misplaatste slachtofferrol en minderwaardigheidscomplex terwijl hij bewezen een heel ander moreel kompas aanhoudt voor hemzelf en zijn door voetbal rijke (criminele) vrienden.
Makkelijk eerste
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 23:02:00 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218710670
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218710708
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is meer zijn eeuwige misplaatste slachtofferrol en minderwaardigheidscomplex terwijl hij bewezen een heel ander moreel kompas aanhoudt voor hemzelf en zijn door voetbal rijke (criminele) vrienden.
Slachtofferrol, wanneer?

En wat kan mij of zouden andere zijn vrienden boeien
pi_218710725
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Slachtofferrol, wanneer?

Als Promes daar bij hoort wel
  maandag 8 september 2025 @ 00:42:20 #132
474254 GurneyIsBestOke
pi_218710875
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 23:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Slachtofferrol, wanneer?

Nou ja, als je een lijstje wil van waarom ik Depay niet zo’n frisse jongen vind:

- Dierenmishandeling van tijgers/lijgers
- Opzichtig in de bres springen voor veroordeelde criminelen zoals Promes en Mendy (verkrachter), bij Promes zelfs de beschuldigende vinger wijzen naar anderen die hem daarvoor veroordeelden
- Nog altijd publiekelijk online poseren met bovenstaande veroordeelde crimineel terwijl diegene zijn straf ontvluchtte in Rusland
- Pretenderen in ‘de ghetto’ opgegroeid te zijn als verdediging voor criminaliteit, terwijl hij gewoon in een veilige buurt in Moordrecht opgroeide en daarna het privilege had van een topsalaris als profvoetballer
- Strafblad en voorwaardelijke celstraf voor dronken rijden kort nadat zijn ‘beste vriend’ veroordeeld is voor het dronken dood rijden van een peuter

Dat met die hoed of haarband moet ie lekker zelf weten, en het zal vast ook zijn dat het excentrieke niet lekker ligt bij mensen (of zijn huidskleur, ik ben overigens tegen racisme). Maar het is uiteindelijk gewoon ook wel een kutventje en daarom moeten mensen hem niet.
Makkelijk eerste
pi_218712400
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, als je een lijstje wil van waarom ik Depay niet zo’n frisse jongen vind:

- Dierenmishandeling van tijgers/lijgers
- Opzichtig in de bres springen voor veroordeelde criminelen zoals Promes en Mendy (verkrachter), bij Promes zelfs de beschuldigende vinger wijzen naar anderen die hem daarvoor veroordeelden
- Nog altijd publiekelijk online poseren met bovenstaande veroordeelde crimineel terwijl diegene zijn straf ontvluchtte in Rusland
- Pretenderen in ‘de ghetto’ opgegroeid te zijn als verdediging voor criminaliteit, terwijl hij gewoon in een veilige buurt in Moordrecht opgroeide en daarna het privilege had van een topsalaris als profvoetballer
- Strafblad en voorwaardelijke celstraf voor dronken rijden kort nadat zijn ‘beste vriend’ veroordeeld is voor het dronken dood rijden van een peuter

Dat met die hoed of haarband moet ie lekker zelf weten, en het zal vast ook zijn dat het excentrieke niet lekker ligt bij mensen (of zijn huidskleur, ik ben overigens tegen racisme). Maar het is uiteindelijk gewoon ook wel een kutventje en daarom moeten mensen hem niet.
Deze punten zijn precies de redenen dat Memphis Depay topscorer van Oranje is
  maandag 8 september 2025 @ 10:30:00 #134
474254 GurneyIsBestOke
pi_218712526
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:14 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Deze punten zijn precies de redenen dat Memphis Depay topscorer van Oranje is
Denk niet dat dieren mishandelen of met voortvluchtige criminele omgaan heel veel te maken heeft met topscorer zijn.

Dronken achter het stuur zitten heeft hij dan wel weer gemeen met een voormalig topscorer, maar dat lijkt mij toeval!
Makkelijk eerste
pi_218712599
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dronken achter het stuur zitten heeft hij dan wel weer gemeen met een voormalig topscorer, maar dat lijkt mij toeval!
[..]
Er zijn miljoenen Nederlanders die dronken achter het stuur zitten en dieren mishandelen. Niets bijzonders dus.
pi_218713773
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 10:35 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Er zijn miljoenen Nederlanders die dronken achter het stuur zitten en dieren mishandelen. Niets bijzonders dus.
Die zou je allemaal moeten kaalscheren natuurlijk.
  maandag 8 september 2025 @ 14:56:31 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218715064
Geschiedenis vervalsing noem ik het.
Als ook maar 1 van de drie reserve spitsen van het wk 98 ( niet Kluivert Bergkamp maar Makaay, van Hooijdonk en Hasselbaink) actief was geweest in de tijd van Memphis en bij gebrek aan beter in de basis stond elke keer hadden die nog veel meer gescoord. Dat Memphis het nu geworden is laat alleen maar zien dat we sinds van Persie en Huntelaar geen fatsoenlijke spits meer hebben kunnen opleiden in Nederland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218715094
Wat zielig die afgunst op social media
pi_218715183
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ook maar 1 van de drie reserve spitsen van het wk 98 ( niet Kluivert Bergkamp maar Makaay, van Hooijdonk en Hasselbaink) actief was geweest in de tijd van Memphis en bij gebrek aan beter in de basis stond elke keer hadden die nog veel meer gescoord. Dat Memphis het nu geworden is laat alleen maar zien dat we sinds van Persie en Huntelaar geen fatsoenlijke spits meer hebben kunnen opleiden in Nederland.

Mag je vinden maar geschiedsvervalsing is een zeer onjuiste bewoording ervoor.
  maandag 8 september 2025 @ 16:15:04 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218715674
Is er ook maar een enkele goal van Depay die ooit in een rijtje komt met goals van Bergkamp, Kluivert, Robben, Sneijder, Van Persie en Van Basten?
pi_218715685
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 20:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Diamanten oorbellen dragen tijdens intervieuw _O_
intervieuw :')
  maandag 8 september 2025 @ 16:17:10 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218715697
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er ook maar een enkele goal van Depay die ooit in een rijtje komt met goals van Bergkamp, Kluivert, Robben, Sneijder, Van Persie en Van Basten?
Ik kan me sowieso maar weinig tot geen memorabele goals herinneren van hem

Maar dat komt ook omdat hij de best of the rest was in een periode van heel weinig memorabele Oranje-momenten.

En het erge is dat hij waarschijnlijk nog steeds de beste keuze is op het komende WK
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 september 2025 @ 16:18:44 #143
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218715711
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

Als bestaat niet.
Want het wetboek ken ik ook
  maandag 8 september 2025 @ 16:36:46 #144
474254 GurneyIsBestOke
pi_218715830
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat hij de best of the rest was in een periode van heel weinig memorabele Oranje-momenten.

En het erge is dat hij waarschijnlijk nog steeds de beste keuze is op het komende WK
Tegen de kleine landjes is hij wel goed, maar tegen grotere landen kan hij qua tempo allang niet meer mee. Zelfs in de extreem statische tactiek van Koeman. Terwijl hij eindelijk de memo heeft begrepen van in dienst spelen voor het elftal.

Het is daarom ook jammer dat Koeman geen enkele druk op hem legt, Depay speelt nu op een soort amateurniveau en tegelijkertijd worden enige potentiële concurrenten niet geselecteerd zodat je eigenlijk niet weet of er iets beters beschikbaar is. Depay kan nog prima mee in de Nederlandse of Turkse top, of in de subtop/middenmoot van een grotere competitie als aanvalsleider. Dat zou eigenlijk wel een vereiste moeten zijn, anders moet je toch door selecteren.
Makkelijk eerste
pi_218715986
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 16:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
intervieuw :')
Bekijk deze YouTube-video
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 8 september 2025 @ 17:30:53 #146
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218716227
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Veel mensen hebben het nu over Meerdink, maar die is nog niet eens onbetwiste basisspeler bij AZ.
pi_218716446
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen de kleine landjes is hij wel goed, maar tegen grotere landen kan hij qua tempo allang niet meer mee. Zelfs in de extreem statische tactiek van Koeman. Terwijl hij eindelijk de memo heeft begrepen van in dienst spelen voor het elftal.

Het is daarom ook jammer dat Koeman geen enkele druk op hem legt, Depay speelt nu op een soort amateurniveau en tegelijkertijd worden enige potentiële concurrenten niet geselecteerd zodat je eigenlijk niet weet of er iets beters beschikbaar is. Depay kan nog prima mee in de Nederlandse of Turkse top, of in de subtop/middenmoot van een grotere competitie als aanvalsleider. Dat zou eigenlijk wel een vereiste moeten zijn, anders moet je toch door selecteren.
Meneer je feiten kloppen niet echt. Memphis heeft in totaal tegen 38 landen gescoord waaronder Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Dat zijn toch de sterkere tegenstanders in de wereld?

Ook zit je er een beetje naast met dat Brazilie een amateur competitie is. Je weet dat Brazilie recordhouder is met 5 WK titels?
  maandag 8 september 2025 @ 18:41:11 #148
474254 GurneyIsBestOke
pi_218716705
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 18:00 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Meneer je feiten kloppen niet echt. Memphis heeft in totaal tegen 38 landen gescoord waaronder Frankrijk, Spanje, Portugal, Duitsland, Dat zijn toch de sterkere tegenstanders in de wereld?

Ook zit je er een beetje naast met dat Brazilie een amateur competitie is. Je weet dat Brazilie recordhouder is met 5 WK titels?
In de laatste vijf jaar enkel twee tegen België (alweer drie jaar terug) en een strafschop tegen Spanje, komt prima overeen met mijn punt dat hij qua tempo niet meer mee kan.

En historische WK-titels (waarvan de laatste 22 jaar terug) zeggen niet zo veel over het huidige niveau van de nationale competitie en zeker niet over de nr12. Er is een reden dat in het Braziliaanse elftal zelf nauwelijks spelers uit de eigen competitie zitten, en de spelers die erbij zitten spelen bij de topclubs daar. Natuurlijk is amateurcompetitie wat denigrerend maar qua tactiek en tempo loopt het echt ver achter op Europees voetbal, zelfs op de Eredivisie waar de topclubs bovendien ook op een hoger Europees podium tegenstand krijgen.

Het aantal wedstrijden op hoger niveau/tempo wat Depay op een jaar speelt valt te verwaarlozen tegenover de rest.
Makkelijk eerste
pi_218716931
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
In de laatste vijf jaar enkel twee tegen België (alweer drie jaar terug) en een strafschop tegen Spanje, komt prima overeen met mijn punt dat hij qua tempo niet meer mee kan.

En historische WK-titels (waarvan de laatste 22 jaar terug) zeggen niet zo veel over het huidige niveau van de nationale competitie en zeker niet over de nr12. Er is een reden dat in het Braziliaanse elftal zelf nauwelijks spelers uit de eigen competitie zitten, en de spelers die erbij zitten spelen bij de topclubs daar. Natuurlijk is amateurcompetitie wat denigrerend maar qua tactiek en tempo loopt het echt ver achter op Europees voetbal, zelfs op de Eredivisie waar de topclubs bovendien ook op een hoger Europees podium tegenstand krijgen.

Het aantal wedstrijden op hoger niveau/tempo wat Depay op een jaar speelt valt te verwaarlozen tegenover de rest.
Maakt zijn statistieken wellicht enkel indrukwekkender.

Maar snap je punt hoor, na Rico Verhoeven vergelijkingen omarm ik je realisme.
pi_218716953
Maar alles neerpraten alsof het geen mooie, indrukwekkende statistieken zijn gaat ook wat ver.

Geloof ook echt niet dat hij een slecht persoon is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')