Ik heb wel de ademautomaat in, als ik echt m'n mond dicht kan houden, lukt het.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:34 schreef Filosoofert het volgende:
Ene hand over je mond, andere hand op bovenkant bril.
Dan je neus leegblazen.
Wat voor tips verwacht je?
Ik heb mijn brevet.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:35 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Ik heb wel de ademautomaat in, als ik echt m'n mond dicht kan houden, lukt het.
Nou ja, misschien dat er hier mensen zijn die duiken, die tips of technieken weten, wat kan helpen.
Hij gaf wel als tip met de ademautomaat in, steek je tong diep in dat ding alsof je hem afbekt, omdat je dan via je neus moet blazen.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn brevet.
Daarom vind ik het apart dat het je niet lukt. Meer oefenen, ook buiten je duiklessen om. Ook met een snorkel dus.
Kun je dat dan niet thuis oefenen, gewoon op de bank. Lukt het dan ook niet om enkel door je neus te ademen?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:54 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hij gaf wel als tip met de ademautomaat in, steek je tong diep in dat ding alsof je hem afbekt, omdat je dan via je neus moet blazen.
Ik blaas op 1 of andere manier via mond en neus tegelijk uit
Ik heb mijn brevet ook en snap echt niet hoe het zo moeilijk kan zijn als je er bewust bij nadenktquote:Op zondag 2 maart 2025 17:54 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hij gaf wel als tip met de ademautomaat in, steek je tong diep in dat ding alsof je hem afbekt, omdat je dan via je neus moet blazen.
Ik blaas op 1 of andere manier via mond en neus tegelijk uit
Met mond open, uiteraard.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kun je dat dan niet thuis oefenen, gewoon op de bank. Lukt het dan ook niet om enkel door je neus te ademen?
Uiteraard.quote:
Gewoon doen wat je geleerd hebt. Meer is het niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:57 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hey hey allemaal,
Ik moet woensdag de 26ste afduiken voor m'n PADI Scuba Diver Brevet.
Ik moet afduiken bij Le Serpent.
Ik ben er best wel heel erg gespannen voor, hebben jullie tips?
Ervaringen daar?
De duikinstructeur zei dat het echt wel goedkomt daar, omdat het er echt goed inzit.
En ja, ook dat stomme klote brilletje legen😂😂😂😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |