abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2025 @ 15:38:04 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216895294
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het altijd een beetje 'eng' hoe Zelensky in allerlei landen zo open en bloot loopt en staat. Dan denk ik als Rusland zo graag van hem af wil dan proberen ze geheid een aanslag op z'n leven als hij zo ergens op bezoek is.

Zelensky heeft in ieder geval veel vertrouwen in dat de omgeving goed beveiligd is en er allemaal te vertrouwen werknemers om hem heen zijn in die landen.
Draagt natuurlijk wel een vest.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:38:48 #127
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216895301
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de Russen van Zelensky een martelaar willen maken.
Als daarvoor in de plaats een zwakkere of meer Russisch-georienteerde leider komt..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216895313
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als daarvoor in de plaats een zwakkere of meer Russisch-georienteerde leider komt..
Het is niet alsof er dan wel verkiezingen komen, dus je krijgt een nog grotere hardliner aan het roer daar.
pi_216895317
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nou, dat is vrij duidelijk hè.

Misschien mettertijd alsnog tekenen van de mineralendeal en overeenstemming aanvaarden die zal leiden tot bescherming door de VS en verder..
Waarom zou Zelenskyy daar überhaupt nog op moeten gokken? Stel dat Trump ineens roept dat de kleur van het behang in het presidentieel paleis in Kyiv hem tegenstaat? Dan is de deal weer van tafel.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:41:20 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216895331
quote:

[..]

Misschien mettertijd alsnog tekenen van de mineralen/grondstoffendeal en overeenstemming aanvaarden die zal leiden tot bescherming door de VS, en zo verder..
Er stonden geen concrete veiligheidsgaranties in. Sowieso is het gaslighten dat Zelensky geen vrede zou willen hebben terwijl een ander land hem aanvalt. Ik kom jou thuis overvallen en als je niet meewerkt ben jij het probleem en de agressor.
pi_216895350

Trudeau

Sanchez

pi_216895365
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vind het altijd een beetje 'eng' hoe Zelensky in allerlei landen zo open en bloot loopt en staat. Dan denk ik als Rusland zo graag van hem af wil dan proberen ze geheid een aanslag op z'n leven als hij zo ergens op bezoek is.

Zelensky heeft in ieder geval veel vertrouwen in dat de omgeving goed beveiligd is en er allemaal te vertrouwen werknemers om hem heen zijn in die landen.
Als Putin hem dood zou willen had hij dat wel geregeld, er was notabene een spion daar aanwezig in het witte huis.
pi_216895369
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zaluzhnyi is de grote kanshebber volgens de peilingen. Die schijnt verantwoordelijk te zijn voor het opblazen van Nordstream terwijl Zelenskyy had gezegd dat dat plan moest worden gestopt.

Ik denk dat onder hem het niet alleen bij raketten op olieraffinaderijen blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2025 15:44:34 ]
pi_216895381
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de Russen van Zelensky een martelaar willen maken.
Hem weg heeft denk ik meer voordeel voor ze dan een beeld dat blijft hangen. Of bedoel je dat de Oekrainers dan zich helemaaal niet meer mentaal laten breken door de oorlog?
  zondag 2 maart 2025 @ 15:44:44 #135
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216895383
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Hier komt hij enigszins sympathiek over.
Anders dan de respectloze knurft wat hij in het gesprek met Zelensky was (samen met Vance).
Als hij zich anders had gedragen had Zelensky zijn handtekening wel gezet.
Aangezien Trump naar het schijnt een grootmeester in deals maken is, was dat misschien ook wel zijn bedoeling?
Zeker mee eens dat Trump (samen met Vance in dit geval) best erg respectloos ten tonele kan komen. Het is nu eenmaal een temperamentvol persoon die inderdaad soms uit de bocht vliegt. Maar daar moet men m.i. doorheen prikken en niet in eerste plaats zich op blindstaren.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 2 maart 2025 @ 15:45:56 #136
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216895400
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:04 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Skied alsof hij anaal genomen is. Mooi dat Amerika nog niet zo autocratisch is dat men niks meer durft te zeggen.
pi_216895403
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Draagt natuurlijk wel een vest.
Lijkt me niet zo te zien onder dat tshirt lange mouw wat hij regelmatig aanheeft. Hooguit een steekvest dat wat dunner is, en dan nog is je hoofd en je hals altijd kwetsbaar.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:46:17 #138
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216895405
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zeker mee eens dat Trump (samen met Vance) best erg respectloos ten tonele kan komen. Het is een temperamentvol persoon die inderdaad soms uit de bocht vliegt. Daar moet men doorheen prikken en niet in eerste plaats op blindstaren.
En weer is de schuld van de gene die er moet doorprikken, niet van Trump of Vance natuurlijk.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:46:18 #139
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216895406
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef Tengano het volgende:
Geen idee of dit al is gepost, maar hier geeft Trump een eigen update over de Zelensky 'peace-deal' situatie.
Ik zie het zelf net voor het eerst. Trump schetst een beeld van Zelensky dat hij liever doorvecht dan dat hij vrede heeft.

Bekijk deze YouTube-video
En zelfs fokkers trappen erin
:|W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216895408
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hem weg heeft denk ik meer voordeel voor ze dan een beeld dat blijft hangen. Of bedoel je dat de Oekrainers dan zich helemaaal niet meer mentaal laten breken door de oorlog?
Een directe Russische aanslag op Zelensky zou (denk ik!) voor een enorme kettingreactie zorgen voor hoe het westen zou reageren op iets dergelijks. Een escalatie waar de Russen echt niet op zitten te wachten.

En het zou denk ik inderdaad ook Oekrainers nog gemotiveerder maken om te vechten.

Daarnaast hoezeer ik Zelensky ook bewonder, is hij niet onvervangbaar.
pi_216895419
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:43 schreef Ulx het volgende:
Zaluzhnyi is de grote kanshebber volgens de peilingen. Die schijnt verantwoordelijk te zijn voor het opblazen van Nordstream terwijl Zelenskyy had gezegd dat dat plan moest worden gestopt.
Wel fijn dat Zelensky ons op de hoogte heeft gesteld van de plannen en/of dat wij daar accuraat op hebben ingespeeld door de wateren extra goed te beveiligen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216895429
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2025 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij wilde (en wil) terecht veiligheidsgaranties.
Ja, ik weet wel dat hij veiligheidsgaranties wilde (terecht|), maar ik schreef wat het gevoel van Trump was.
Ten eerste benijd ik de positie van Zelensky niet.
Maar in het gesprek met Trump had hij meer de focus moeten verleggen hoe hij veiligheidsgaranties kon krijgen voor de toekomst, en dat de dappere Oekraïense strijders (in Trumps bewoordingen) in de toekomst beschermd zullen worden.
Nu was hij opnieuw teveel het riedeltje aan het afsteken hoe slecht Poetin wel niet is, en wat voor gruweldaden door de Russen zijn gepleegd. Je zag Trump steeds bozer worden, totdat de uitbarsting kwam.
Oh ja, Vance was een slang in dat gesprek
pi_216895440
twitter

Over NS2 gesproken.
  zondag 2 maart 2025 @ 15:49:41 #144
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216895454
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:46 schreef Momo het volgende:

[..]
En weer is de schuld van de gene die er moet doorprikken, niet van Trump of Vance natuurlijk.
Spreek verder nergens over 'schuld' in dezen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 2 maart 2025 @ 15:50:20 #145
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_216895459
quote:

[..]

:') :') :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_216895480
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zeker mee eens dat Trump (samen met Vance) best erg respectloos ten tonele kan komen. Het is een temperamentvol persoon die inderdaad soms uit de bocht vliegt. Daar moet men doorheen prikken en niet in eerste plaats op blindstaren.
Bullshit. Omdat Trump een onopgevoede driftkikker is moet iedereen rekening met zijn fragiele ego houden omdat hij anders gaat gillen en met huisraad gaat smijten? Bekijk het maar. Laat Trump maar eens gedragstherapie gaan volgen.
Je capituleert toch ook niet voor een gillende kleuter die een scene schopt als hij geen koekje mag?
pi_216895482
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bovenaan je pagina staat exact wat het onderwerp hier is. Ik vermoed dat je toch echt de enige bent die niet door heeft dat het hier over de oorlog van Oekraïne gaat.

Nou ja, doet alsof. Niet helemaal duidelijk wat je probeert met net doen alsof je achterlijk bent.
Nee, jij doet net alsof je niet begrijpt dat onder de paraplu van dit topic meerdere subonderwerpen zijn, en jij niet binnen de context van het betreffende onderwerp antwoordt..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216895485
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Met ASML zullen we voorlopig geopolitiek altijd heel belangrijk zijn lijkt me
De Amerikanen zullen Nederland als eerste pakken in een mogelijk conflict. Voor het internationaal strafhof ligt al een heel plan klaar, om de havens gelijk mee te nemen en ASML ook.
pi_216895491
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Een directe Russische aanslag op Zelensky zou (denk ik!) voor een enorme kettingreactie zorgen voor hoe het westen zou reageren op iets dergelijks. Een escalatie waar de Russen echt niet op zitten te wachten.

En het zou denk ik inderdaad ook Oekrainers nog gemotiveerder maken om te vechten.

Daarnaast hoezeer ik Zelensky ook bewonder, is hij niet onvervangbaar.
Ze zullen het uiteraard dan zo doen dat het lijkt op zomaar een gekkie uit een ander land, een maga persoon bijv. Iemand die in principe niks met Rusland te maken heeft dusdanig veel beloven/geld geven dat hij het wil doen.
pi_216895522
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 15:48 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Over NS2 gesproken.
Oh, nu is de VS ineens voor Nordstream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')