omgetoverd naar een badkamer ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
De suite kan wel worden opgedoekt ze passen nu wel allemaal in die slaapkamer
Hoeft niet zolang ze niet beiden zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:05 schreef zodeju het volgende:
Ah, Axel rekent op de fans van Jane......maar dat gebeurt alleen als Jane er al uit is......
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Nou hop hop partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Daar had Pootje het vanmiddag over. Volgens hem onmogelijk. Moet veel te veel gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
omgetoverd naar een badkamer ?
Wie ons......waarom de bewoners waarom andere wel op de bank maar hun niet....wie zijn hun meer. en daarbij de buitenwereld heeft gezorgd dat Milena eruit ging.....in de hoop dat jij er achteraan zou gaan....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Nu ga ik ze pakken .. allemaal!
Bier en tieten!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Is het geen carnaval nu? Ben daar niet zo bekend mee maar dan zou je toch wel een feestje verwachten nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dit wordt interessant.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
Nou ben ik benieuwd naar wie Sharice echt is. Eindelijk kan ze zichzelf eens laten zien. Ik ben benieuwd bij wie ze zich aansluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |