SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niks mis mee Ik heb ook genoeg wasmiddel en vaatwastabletten voor een jaar of watquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef mschol het volgende: [..] ahh ik heb nu de vaatwastabletten van AH merk en wasmiddel teer ik nog steeds op een 2 jaar geleden ingekochte voorraad ariel pods
![]()
een lekker bezig dagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel weer door wat voor een dag dit is
Jaquote:
Ja, ik heb het doorquote:
Merelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zie steeds merels erin badderen
Dus ik dacht, laat ik dat ook eens proberen
die pods zijn niet goedkoop, dus die haal ik altijd in een actie, en dat zijn er meestal 100+quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis mee Ik heb ook genoeg wasmiddel en vaatwastabletten voor een jaar of wat
Ja, heel blij meequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vaatwastabletten, wc blokken, wc papier, keukenpapier, zeep, kokosvlokken, afwasmiddel etc allemaal dingen die fijn zijn om op voorraad te hebben.
Misschien gewoon een stiekeme hobby: vloekend snoeienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
De buurvrouw is aan het snoeien maar ik hoor zachtjes gevloek
Denk niet dat het heel soepel gaat
quote:
pak een pakje lucifers en geef dat aan haar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
De buurvrouw is aan het snoeien maar ik hoor zachtjes gevloek
Denk niet dat het heel soepel gaat
Ik heb net ook een was aangezetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die pods zijn niet goedkoop, dus die haal ik altijd in een actie, en dat zijn er meestal 100+
zoveel was ik niet (eens per week) dus dan ben je lang bezig de boel op te maken
oh, zal gelijk even een was gaan aanzetten
Er staat hier ook een wasmachine aan, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net ook een was aangezet
Ze zeggen weleens dat je liefdevol moet praten tegen je plantjes, dat ze het dan beter doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien gewoon een stiekeme hobby: vloekend snoeien
Of je buurvrouw doet gewoon een anger- managementsessiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat je liefdevol moet praten tegen je plantjes, dat ze het dan beter doen
Misschien helpt haatdragend vloeken tegen onkruid enzo om het weg te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |