Stukjes mag ook wel. Dat doet bv Eurovision Hub ook. Maar niet in z'n geheel met beeld van de clip en het hele lied in geluid. Zoals Wiwi wel heeft. Als enige volgens mij. Maar het label weet denk ik wel hoe belangrijk die zijn om aan boord te hebben met zo veel abonnees en al hun interviews straks. Die wil je wel aan jouw kant hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet van te voren, maar dat ze op een gegeven moment wel mogen reviewen dat je het nummer ook stukjes kunt horen.
Vreselijk hij glunderde gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:21 schreef Greys het volgende:
Wat is dat toch een immense lul.
"Ja het is gewoon HEEL onhandig dat het ook C'est La Vie heet en óók langzaam begint" oid. En dat hij hoopt dat het geen ding wordt nu het naar buiten komt (door hem) en een rechter er dan misschien naar gaat kijken. Hij wil niet dat het naar buiten komt maar brengt het zelf naar buiten. Griezel.
Die is gewoon misgunnend zuur dat zijn inzending niet werd gekozen.
Niemand in die tv studio daar vond het erop lijken geloof ik.(Disclaimer: niet het hele item gezien). Maar Molendijk stond nog net niet in z'n handen te wrijven terwijl hij "Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is" zei.
Echt het toonbeeld van een naar mens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:30 schreef summer52 het volgende:
[..]
Vreselijk hij glunderde gewoon.
Hij had het eerst over die Italiaanse zanger, dat lieten ze horen. Nou ik hoorde het niet. Toen had hij het over de Hermes House band en later dan over de tekst C'est la Vie. Hij zocht gewoon. Toen vroegen ze aan hem als hij muziek maakt of hij dan ook alles uitzoekt. Daar draaide hij dan omheen. En ze kapten hem ook snel af.want niemand in de studio was het met hem eens
Dat was volgens mij een volkomen verzonnen 'ja nee dit komt heus niet bij mij zelf vandaan hoor' verzonnen reden om z'n shitsherlockerij die nergens op slaat te komen melden. Lekker verdachtmakingen spuien uit pure afgunst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:42 schreef summer52 het volgende:
Hij had een mail van iemand ontvangen. Die wilde het liedje van Claude op TikTok zetten maar kreeg toen een bericht dat dit nummer al bekend was. Ook zoiets vreemds.
Hahaha ja ik ook. Zapte er puur per ongeluk middenin omdat ik op een verkeerd knopje drukte op de afstandsbediening richting de Duitse zender om te kijken of die al eens richting het eind gingen.quote:Het is zeker een lul, bah.
Ik moet ook niet meer naar Shownieuws kijken als er iets over het ESF wordt uitgezonden want ik erger mij alleen maar.
Ja laat ie dan ff kijken naar Måns met z'n Wrecking Ball zinnen erin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef Dave het volgende:
Maar goed, zo kun je denk ik voor elk nummer wel wat vinden
Ik wel, behoorlijk zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:06 schreef summer52 het volgende:
Het blijkt te gaan om een
Italiaans nummer uit 2016 Maurizio?
Ze lieten het horen, nou ik hoor het niet.
Ja klopt was deze zanger met dat zo op C'est La Vie lijkende liedje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:50 schreef Dave het volgende:
Dit stond 2 dagen geleden al op YouTube, dus zeker geen scoop.
Bekijk deze YouTube-video
Gisteren had Evers het over een ander nummer, uit 1977, waarvan het begin er op lijkt.
Bekijk deze YouTube-video
Maar goed, zo kun je denk ik voor elk nummer wel wat vinden
Echt? Alleen dat stukje? Ja als je het vaak genoeg beluisterd.Maar is dat bij veel liedjes niet zo? Om dan over plagiaat te spreken. Nee Molendijk is pissig omdat zijn liedje niet gekozen is.quote:Op zondag 2 maart 2025 06:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wel, behoorlijk zelfs.
Maar de vergelijking met ELO was vergezocht.
Je zal toch zo'n mens zijn dat een relletje creëren belangrijker is dan het welzijn van de jongeman die wél naar het Songfestival gaat ipv hij met zijn oude zure rimpelkont.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:44 schreef blackswangreen het volgende:
Hij hoopt gewoon dat de kijkers van zijn programma die dat ook niet hebben erin trappen, dan heeft hij lekker een relletje gecreëerd.
Nee, daar is 'ie echt teveel 'oud nieuws' voor. Zelfs als onzichtbare producer op de achtergrond.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef Em31 het volgende:
Blijft hilarisch dat die man serieus denkt dat er ook maar een kleine kans is dat hij voor Nederland op dat podium mag staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |