Zit Zweden weer vuistdiep in de organisatie? Zullen wel blij zijn als Nederland weer wint kunnen ze weer janken dat ze hun baantje kwijt zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Em31 het volgende:
Straks valt Frankrijk tegen en wordt het Måns vs Claude.
Wordt wel een mooie test waar wij dan door de Zweden in de running order worden gezet.
Deze jongens doen mij wel een beetje denken aan die Belgische jongens die altijd de Mol liedjes doen.quote:
Christer Björkman gaat weer over de running order onder andere(Head of Contest), Tobias Åberg is de Head of Production en Martin Österdahl blijft de grote baas.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zit Zweden weer vuistdiep in de organisatie? Zullen wel blij zijn als Nederland weer wint kunnen ze weer janken dat ze hun baantje kwijt zijn.
Het enige wat ik de EBU gun is winst van Nederland. Fuck the EBUquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zit Zweden weer vuistdiep in de organisatie? Zullen wel blij zijn als Nederland weer wint kunnen ze weer janken dat ze hun baantje kwijt zijn.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef Aadrianus het volgende:
Heeft iemand een linkje naar waar ik de ranking bij de verzamelde wedkantoren mbt ESC kan vinden?
Deze man is zo'n ontzettende legend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:20 schreef usagi414 het volgende:
Danny is er ook weer met een cover. De laatste minuten kan je overslaan tenzij je zelf weet hoe een gitaar te hanteren.
Zo leuk dat hij dit elk jaar voor heel veel nummers doet.
Bekijk deze YouTube-video
Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Ja behoorlijk idioot dat ze ook met dat in hun achterhoofd beslissingen gaan nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mwah, hij naaide ons vorig jaar voor de komende zestien jaar tegelijk zo hard. Dus hopelijk houdt hij zich nu in. Anders boycotten we IKEA echt de rest van ons leven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Martin osterdahl gaat ons sowieso naaien dit jaar
We zorgen er voor dat Måns Zelmerlöw een jaar lang niet wordt uitgenodigd voor schabbeltjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij naaide ons vorig jaar voor de komende zestien jaar tegelijk zo hard. Dus hopelijk houdt hij zich nu in. Anders boycotten we IKEA echt de rest van ons leven.
Omdat het halve team van Eurovision daar inmiddels bestaat uit Zweedse mensen in de machthebbende rollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:28 schreef Kinga het volgende:
Ik val in, waarom denken jullie dat de EBU ons gaat naaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |