Ben ingestapt op 82.. Beetje spijt vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:42 schreef capricia het volgende:
Voor maart in euro:
Btc max 89K
Min 70K
Wie weet het beter?
82 euro was een nette prijsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben ingestapt op 82.. Beetje spijt van
Als je dat geen nette prijs vind heb je geen vertrouwen in langetermijn positie van bitcoin en kan je je afvragen waarom je er überhaupt in staptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
niet zo hè
anders steek ik je huis in de fik
You win some you lose somequote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben ingestapt op 82.. Beetje spijt van
Dit, en alle gebruikers in dit forum kunnen volgende maand weer minder Bitcoin kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
You win some you lose some
In het geval van crypto you lose all
Trump wacht tot de 50k zodat de walvissen massaal kunnen inkopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zal dalen.. richting 50~60k minimun. Daar zal ie stabiel blijven tot wanneer er de vrede zijn tussen Rusland en Oekranie. Zal die keihard gaan stijgen.
Dat is ook goed mogelijk. Nu lees ik net dat Poetin stukje grond niet terug willen geven. Dat kan de reden zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Trump wacht tot de 50k zodat de walvissen massaal kunnen inkopen.
Daarna binnen 24u de oorlog beëindigen zodat alles weer als een achterlijke malloot omhoog kan knallen en BTC gaat dan minimaal 200k halen.
Wat gaat er niet goed aan, big tech boekt nog steeds recordwinsten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel nog tussen bear trap of gewoon dood en verderf omdat de hele economie niet lekker gaat.
Offtopic: Andersom zouden Israel en het westen zelf bezette gebieden willen teruggeven dan. Of wordt er dan anders gemeten met dezelfde maten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijk. Nu lees ik net dat Poetin stukje grond niet terug willen geven. Dat kan de reden zijn.
Je kunt nog wel gelijk gaan krijgen.quote:
031quote:Op maandag 3 maart 2025 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien staan de 3 en de 0 wel in de verkeerde volgorde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |