Is hij nog ziek??quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef engine het volgende:
Ik denk dat we voor Matthie vanavond geen pannenkoek hoeven te reserveren.
Ik weet niet nu, maar je kan bij hem aan de stand van zijn ogen zien dat hij hoofdpijn heeft en niet zo'n klein beetje ook. (dat denk ik ) Hij kijkt dat anders......quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Mattheus ligt nog steeds in zijn nest. Big Brother trapt ook overal in
Eens, maar die gaan straks toch ook weer met elkaar knuffelen in bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit echt zielig. Daar zit ze dan op haar laatste avond. Terwijl haar zogenaamde vriendin zich aan het inlikken is omdat ze weet dat Sharice weg is morgen.
[ afbeelding ]
Ja zag er niet best uitquote:
Tuurlijk, er moet er ook eentje zijn en dat is Jordy.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef mazaru het volgende:
Jordy weer fluisteren
Er zal wel weer wat gejat gaan worden
Vanmorgen mini pannekoekjes extra gebakken. Stonden gewoon in de koelkast en iedereen kan pannekoeken bakken als ze willenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef mazaru het volgende:
Jordy weer fluisteren
Er zal wel weer wat gejat gaan worden
Ik geloof er niks van. Vanmiddag lag hij op de bank te slapen met Jane en kregen ze op hun kloten. Toen zei hij dat hij wou slapen omdat Pootje snurkt. Geen woord over hoofdpijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet nu, maar je kan bij hem aan de stand van zijn ogen zien dat hij hoofdpijn heeft en niet zo'n klein beetje ook. (dat denk ik ) Hij kijkt dat anders......
Samen met keanu en jolien die suiker paktequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, er moet er ook eentje zijn en dat is Jordy.....
Raar dan he dat ze hem allemaal lieten liggen tijdens de schoonmaak en BB hem helemaal niet meer riep.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Vanmiddag lag hij op de bank te slapen met Jane en kregen ze op hun kloten. Toen zei hij dat hij wou slapen omdat Pootje snurkt. Geen woord over hoofdpijn
Met keanu en jolien 6 hele kleine pannekoekjes vanmorgen gebakken van het overgebleven beslag. En nogmaals kan iedereen bakken als ze willen. Meel.en melk is onbeperkt beschikbaar.quote:
En bij Elsa nog een hele pot pindakaas gevonden werd onder haar bed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Samen met keanu en jolien die suiker pakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |