Ik zit met smart op ze te wachten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Overthinking It is nog steeds ondergronds toch? Ik verwacht dat hun ook nog wel met een mooie analyse komen. Die hadden vorig jaar ook een prachtige video over Joost gemaakt
Hij dacht: lekker, ik doe er nog 1 (in spoiler, want niet C'esta La Vie).quote:
SPOILER: LadadaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Hij heeft Claude op nummer 1 in zijn top zoveelquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind deze kerel altijd de beste van de Eurovisie-reactiemeute. En ook hij is opvallend positief.
Bekijk deze YouTube-video
Sounds like me. Ik heb daarna nog een edit gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik er meteen op klikken natuurlijk.
'Gaat over 2 dagen in première'
quote:Op maandag 10 maart 2025 16:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Sounds like me. Ik heb daarna nog een edit gedaan.
Dat geldt natuurlijk voor al die reactievideo's, dat het niet zo heel veel toevoegtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:02 schreef Aadrianus het volgende:
Hij heeft 'some acting classes' gedaan, maar hij begreep 'the story of the video' niet echt. Die acting classes waren niet echt aan hem besteed, geloof ik. Maar hij vond het nummer wel leuk. Pfff..... Niet dat ik er wakker van lig, iedere would be denkt dat domme dingen zeggen voor een camera echt iets toevoegt aan de wereld.
Inmiddels online!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:44 schreef Dave het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
(Never mind: ik dacht, eerst even posten, dan kijken, maar hij komt pas over 2 dagen)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |