ja vind ik wel sneu voor hem. eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef kater1 het volgende:
Uhm ik zie ook kalige plek op achterhoofd Keanu.....22 jaar hè. Das wel een dingetje.
huh? waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doe jij een wedstrijdje wie de meeste posten hebt
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees inquote:
Ik kwam 5 posten achter elkaar in een rij van je tegen met in elk drie woorden..quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh? waarom zeg je dit?
meeste posten?
Of voor de Vlamingen: peperkoekquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees in
3 uur is nog vrij kort. Bij mij staat het echt minstens 5 uur te pruttelen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat vlees moet aangebakken worden en minstens 3 uur sudderen. Ze hebben niet eens een sudderpitje..
Als je op de inductie standje 2 of 3 ingeeft dan gaat het echt heel rustig plop plopquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat vlees moet aangebakken worden en minstens 3 uur sudderen. Ze hebben niet eens een sudderpitje..
doe even normaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kwam 5 posten achter elkaar in een rij van je tegen met in elk drie woorden..![]()
Het zal je enthousiasme wel zijn
Ahquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Als je op de inductie standje 2 of 3 ingeeft dan gaat het echt heel rustig plop plop
Bb moet iets harder roepen, want ze slapen...quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
bb Mattheus en jane, matteus en jane.. overdag wordt er in mijn huis niet geslapen
Haastige spoed is zelden goed. Suddervlees heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ahik heb nog gasfornuis met sudderpitje, dat wel. Geen verstand van inductie..
Ja het moet uit elkaar vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
3 uur is nog vrij kort. Bij mij staat het echt minstens 5 uur te pruttelen.
ik ben bang dat pootje heeft gezegd dat hij in haar plaats gaat. Hoop dan dat ze met zijn2e mogen vertrekkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
Zegt Sharice nog steeds dat ze weggaat als Milena eruit moet of heeft BB al een gesprekje met haar gehad?
Dat niet alleen, maar de smaak is ook veel beter als het heel lang heeft geprutteldquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het moet uit elkaar vallen.
Anders zitten ze wel hard en lang te kauwen straks
Dat zou belachelijk zijn. Dan inderdaad alle twee opzoutenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ben bang dat pootje heeft gezegd dat hij in haar plaats gaat. Hoop dan dat ze met zijn2e mogen vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |