Dat lijkt mij nou juist een bijzonder sympathiek mens.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overigens even mededelen dat ik de trainer van GAE niet mag.
Die kijkt altijd boos en verongelijkt.
Maar we kijken ook nog motd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef ISVV het volgende:
Ik ben te moe om een eventuele verlenging af te kijken
Misschien wil hij wel de nieuwe Paus worden. Hij heeft zijn naam mee en er is binnenkort weer een vacature.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou juist een bijzonder sympathiek mens.
Ik hoop dat het nog even gaat duren want ik ga er morgen heen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel de nieuwe Paus worden. Hij heeft zijn naam mee en er is binnenkort weer een vacature.
Heeft al een zuid-amerikaanse vrouw las ik laatstquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel de nieuwe Paus worden. Hij heeft zijn naam mee en er is binnenkort weer een vacature.
Wat leuk zeg. Veel plezier makkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog even gaat duren want ik ga er morgen heen.
Veel plezier in het mooie Deventer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier in Vaticaanstad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ken ik van m'n vuilniszakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank makker. Zondag naar AS Roma vs Como.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |