Hij heeft haar al zo vaak genaaid en zei hem van alles gegund.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:20 schreef marky het volgende:
Axel snapt niet het verdriet van Jolien. Die wist wat de afspraak was.
Ze voelde zich genaaid door Jane en Axel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nee axel jolien voelt zich niet genaaid. Axel zegt zou wat zijn als jolien weg zou zijn. Pootje denkt van niet
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolienquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: wij staan er sowieso op maar het gaat tussen Jane of Jolien.
Milena: er zijn er 2 die jane gesaved hebben en 4 jolien, we staan er met Jane op schatje.
Die gaat echt ten koste van zichzelf Milena savenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice wil dat Milena naar de finale gaat..
Jolien is niet zwak, ik heb vele malen liever bewoners zoals zij die het eerlijk, oprecht spelen, dan diegene die echt elke minuut met het spel bezig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef -river- het volgende:
Slechtste BB ooit, Mattie die gewoon liegt dat hij het verkeerd heeft aangepakt en een Jolien die weer te zwak was. Nu kunnen de anderen heel de kluis leegkopen.
Ze is erg naïef en slachtoffer van haar eigen goedheid maar de kijker ziet dit ook en laat haar nooit gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft haar al zo vaak genaaid en zei hem van alles gegund.
Dus is het zaak dat Keanu snel gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:23 schreef -river- het volgende:
Slechtste BB ooit, Mattie die gewoon liegt dat hij het verkeerd heeft aangepakt en een Jolien die weer te zwak was. Nu kunnen de anderen heel de kluis leegkopen.
Om daar te houden of om te laten gaan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
als de bank Sharice, Milena en Jane is, krijgt Jane mijn stem, is het toch Jolien, dan gaat mijn stem naar Jolien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |