Het gaat vanzelf retour, of kan zelfs worden vernietigd als ik me goed herinner, als je niet betaalt. Maar naar het geld van de verkopende partij kun je waarschijnlijk fluiten TS.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je krijgt je pakket pas als je de inklaringskosten betaald, dus hoe wi je iets terugsturen.
Je kunt dat aangeven als je de mail krijgt dat je moet betalen. Een van de opties is: stuur het pakket terug.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je krijgt je pakket pas als je de inklaringskosten betaald, dus hoe wi je iets terugsturen.
Sinds een paar maanden is de grens weggehaald, je betaalt nu altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf retour, of kan zelfs worden vernietigd als ik me goed herinner, als je niet betaalt. Maar naar het geld van de verkopende partij kun je waarschijnlijk fluiten TS.
Dacht trouwens dat de grens 45 euro o.i.d. incl. verzendkosten was in Nederland? Daar zit je ook wel ruim boven.
In het geval van BTW zit er sinds 1 juli 2021 geen grens meer aan, zie https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-euquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf retour, of kan zelfs worden vernietigd als ik me goed herinner, als je niet betaalt. Maar naar het geld van de verkopende partij kun je waarschijnlijk fluiten TS.
Dacht trouwens dat de grens 45 euro o.i.d. incl. verzendkosten was in Nederland? Daar zit je ook wel ruim boven.
Of gewoon bij een Nederlandse webshop i.p.v. als een gierige gluiperd op Ali.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgende keer door AliExpress op het pakket laten zetten dat het rommel ter waarde van een paar kwartjes is.
Ben je ook gierig als je in Duitsland gaat tanken of drank gaat kopen? Of in Luxemburg tabak? De Nederlandse staatskas is pas een gierige gluiperd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of gewoon bij een Nederlandse webshop i.p.v. als een gierige gluiperd op Ali.
Fuck de roverheidquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je ook gierig als je in Duitsland gaat tanken of drank gaat kopen? Of in Luxemburg tabak? De Nederlandse staatskas is pas een gierige gluiperd.
Ik haal de mooiste borduurpakketten bij Ali. In NL niet eens verkrijgbaar en was dat wel zo dan zouden ze het vijfvoudige kosten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of gewoon bij een Nederlandse webshop i.p.v. als een gierige gluiperd op Ali.
Kan je dat ook in het Nederlands zeggen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef DelanoMilano het volgende:
A zemmel betaal ben je skeer niffo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |