quote:
Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef summer2bird het volgende:[..]
Ach wat naar. Ik hoop dat je kat vandaag zich een stuk beter voelt, soms kunnen ze ineens opknappen, poezen hebben soms ook de griep of een slechte dag.
Zo niet, sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt voor je

Bedankt! Ging helaas niet echt beter... donderdag avond iets tegen de pijn gekregen en naarmate dat meer ging uitwerken leek het minder te worden dus ik heb hem vandaag naar mijn normale dierenarts gebracht en ze zijn net begonnen met nogmaals bloed af te nemen, om te testen op vitale oorgaanfuncties en later vandaag willen ze ook nog een ct scan doen. Maar dat leek nu nog onmogelijk omdat hij nog te fel reageerde.
Dus het is afwachten
Update:
Blijkt een ontsteking van de darm en misschien de blaas ook licht. Moet morgen nog terugkomen voor een consult en mogelijk een infuus. Uiteindelijk ben ik er bij de CT scan bijgeweest en hij reageerde heel fel op hun, waarschuwden me nog over de telefoon dat het er naar uit kon zien als ik er bij zou zijn. Uiteindelijk heb ik hem zelf in het kussen gelegd en constant geaaid en zij waren verbaasd dat hij zo rustig was.
Hij lijkt nu (maar heeft wel pijnstilling injectie gehad) redelijk oke en rustig.
[ Bericht 5% gewijzigd door Anton91 op 11-10-2025 22:21:02 ]