abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218852602

Mijn kat heeft al twee jaar een soort wrat op zijn oor. Dierenarts heeft het al een paar keer gezien hij is nu wel wat gegroeid in die twee jaar. Dierenarts denkt niks aan doen zolang hij er geen last van heeft. Maar hij schudt best vaak met zijn hoofd en je mag er absoluut niet aankomen dan doet het wel zeer. Iemand die dit ooit heeft meegemaakt of tips heeft ik ga morgen sowieso naar dierenarts. Hij is 16 btw
pi_218853354
Second opinion?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_218855637
Ja misschien een idee. Het probleem is dat de enige manier om het weg te halen is een stuk van zijn oor eraf halen, omdat de huid te dun is daar. Dan denk ik doe je daar niet meer kwaad dan goed mee ook zeker gezien zijn leeftijd…
Maar ik kijk even wat ze nu zeggen. Heb de afspraak verzet naar vrijdag.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 23:07:13 #179
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218915517
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 17:05 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]
Geduld geduld geduld

Iig mijn complimenten voor meer kattenbakken dan het aantal katten,
En keuze voor eet en drinkplekken ^O^
Het gaat helemaal prima, nog wel schrikken van sommige geluidjes, ze slapen soms nog onder de bank of bed maar ze komen ook bij mij liggen snachts als ik lig te slapen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:45:50 #180
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218936111
Hier zaten we op dierendag met onze kat bij de dierenarts. In een gevecht is haar oor er bijna compleet afgebeten :X

Ze is ook veel te oud om te vechten, maar dat weet ze zelf niet. De dierenarts heeft het schoongemaakt (stonk verschrikkelijk en zat al allemaal pus in) en nu moeten we zo'n 14 dagen zelf het elke dag schoonmaken. Ik ging al bijna over mijn nek bij de dierenarts. Fijn dierendagcadeau dit...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_218976733
Een luchtige vraag.

Een van mijn poezen is wat ik een kroelpoes noem. Wanneer ik haar aai loopt ze steeds rondjes, geeft ze zo hard een kopje dat ze in een koprol over de grond/bank rolt, rolt heen en weer over de grond en spint luid en hoog.

Ik weet dat ze gewoon heel blij is en het aaien fijn vind maar ze zal nooit stil zitten of liggen als ik haar aai. Zonet was ze zo hard aan het draaien op de bank dat ze eraf viel en met een klauw zich nog vast probeerde te grijpen in mijn vinger (au haha)

Ze is erg jong nog, rond 2 jaar, heeft iemand dit ook gehad met hun kat en worden ze rustiger naarmate ze ouder worden?
Twiddel
pi_218986803
Denk dat het voor mijn kat morgen weer een ritje DA word...

Kat wilde gister niet eten en knapte uiteindelijk op van injectie tegen misselijkheid + pijnstilling, maar begint weer zoals gister te worden. 1.5uur geleden wel een pilletje tegen misselijkheid gegeven, maar is nog erg zwakjes.
pi_218988760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:19 schreef Anton91 het volgende:
Denk dat het voor mijn kat morgen weer een ritje DA word...

Kat wilde gister niet eten en knapte uiteindelijk op van injectie tegen misselijkheid + pijnstilling, maar begint weer zoals gister te worden. 1.5uur geleden wel een pilletje tegen misselijkheid gegeven, maar is nog erg zwakjes.
Ach wat naar. Ik hoop dat je kat vandaag zich een stuk beter voelt, soms kunnen ze ineens opknappen, poezen hebben soms ook de griep of een slechte dag.

Zo niet, sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt voor je :*
Twiddel
pi_218988815
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ach wat naar. Ik hoop dat je kat vandaag zich een stuk beter voelt, soms kunnen ze ineens opknappen, poezen hebben soms ook de griep of een slechte dag.

Zo niet, sterkte vandaag, ik hoop dat het meevalt voor je :*
Bedankt! Ging helaas niet echt beter... donderdag avond iets tegen de pijn gekregen en naarmate dat meer ging uitwerken leek het minder te worden dus ik heb hem vandaag naar mijn normale dierenarts gebracht en ze zijn net begonnen met nogmaals bloed af te nemen, om te testen op vitale oorgaanfuncties en later vandaag willen ze ook nog een ct scan doen. Maar dat leek nu nog onmogelijk omdat hij nog te fel reageerde.

Dus het is afwachten :{

Update:
Blijkt een ontsteking van de darm en misschien de blaas ook licht. Moet morgen nog terugkomen voor een consult en mogelijk een infuus. Uiteindelijk ben ik er bij de CT scan bijgeweest en hij reageerde heel fel op hun, waarschuwden me nog over de telefoon dat het er naar uit kon zien als ik er bij zou zijn. Uiteindelijk heb ik hem zelf in het kussen gelegd en constant geaaid en zij waren verbaasd dat hij zo rustig was.

Hij lijkt nu (maar heeft wel pijnstilling injectie gehad) redelijk oke en rustig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Anton91 op 11-10-2025 22:21:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')