Het is echt een Ashley kopietje.. vond zichzelf ook helemaal geweldig en moest het ook regelmatig even melden bij de andere dat ze zo geweldig wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy is er nog geen liveshow voorbij gegaan zonder dat hij vragen moest beantwoorden
Chipmunksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In het Engels heten knabbel babbel the chipmonks
Word in princiepe niet aangekondigdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
is toch niet leuk als je een freeze al aankondigd
Dat is ieder jaar nog zo geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef engine het volgende:
is toch niet leuk als je een freeze al aankondigd
Jordy is onzeker en door het te zeggen hoopt hij om bevestiging te krijgen. Ashley had dat niet nodig, die is zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is echt een Ashley kopietje.. vond zichzelf ook helemaal geweldig en moest het ook regelmatig even melden bij de andere dat ze zo geweldig was
Oh ik sla die onzin meestal over en andere jaren was het overdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar nog zo geweest
Uitleg -testronde en dan een echte freeze
Jordy en Pootje hebben niets te verliezen, die zetten ze vast hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Pootje verdwijnen in de PR en iedereen nu hysterisch, hoezo?
Omdat die twee de freeze zouden kunnen saboteren?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy en Pootje hebben niets te verliezen, die zetten ze vast haha
Lijkt me duidelijk, Freeze verkloten is contractbreuk. Jordy en Pootje hebben niks te verliezen, dus als je die samen weg roept is dat 1+1quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Word in princiepe niet aangekondigd
Wat een goede vertaling, zou ze echte fanbrieven hebben gekregen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: mah iek denk da ze allebei iets moete gaan vertelluh omdat ze de verleiding niet weerstaan hebbuh
voor mij gaat niemand in de weer komuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |