abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8620491
hallo,

ik heb een vraagje.
vandaag wa ik bij de dierenarts met mijn duitseherder reu van 7 maanden om een voorrontgen te laten maken. gelukkig was de uitslag prima niks mis met de heupen maar wat ik wel te horen kreeg was dat hij geen ballen had! die waren nog in de liezen en niet gezakt dus.
ik heb gehoord dat het nog wel zou kunnen zakken???
is er misschien iemand die zoiets heeft meegemaakt of heeft gezien dat het nog wel goed kan komen? hij is tenslotte nog maar 7 maanden.
volgen de dierenarts zou hij onvruchtbaar zijn wat ik zelf wel raar vind hij heeft alleen maar gekeken of de ballen er waren en die waren dus niet op het goeie plek maar hoe kon hij nou zo zien dat het onvruchtbaar is???
kan iemand mij misschien zijn of haar ervaring vertellen??
alvast bedankt

pi_8620636
Misschien is het een teef
quote:
volgen de dierenarts zou hij onvruchtbaar zijn wat ik zelf wel raar vind hij heeft alleen maar gekeken of de ballen er waren en die waren dus niet op het goeie plek maar hoe kon hij nou zo zien dat het onvruchtbaar is???
Ja ik denk wel dat hij er verstand van heeft, als het zaakje niet aanwezig is of niet juist aanwezig is dan is de kans groot dat het niet werkt
pi_8620739
ik lag me ziek sorry....haha als het zaakje niet aanwezig is werkt het niet haha
  vrijdag 21 februari 2003 @ 00:31:41 #4
5673 heijx
Qui que boue
pi_8620971
Als ze niet ingedaald zijn, is de temperatuur te hoog.
Dit heeft iig tijdelijke en misschien ook permanente onvruchtbaarheid tot gevolg. De dierenarts weet echt wel waar hij het over heeft.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_8621073
Druk eens flink op z'n eh...onderbuik
Eigen brokjes eerst.
pi_8621816
Komt idd door de temperatuur dat de hond niet vruchbaar is, de temperatuur in de buik is hoger dan in de balzak.
Waarschijnlijk zullen ze moeten worden weggehaald... anders kan ie teelbalkanker krijgen.
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')