Nee, dat was geen herhaling.quote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was de verfzalm ook een herhaling? Ziet er wel naar uit.
Flauw, kunnen toch wel wat nieuwe onderwerpen verzinnen...quote:Op maandag 14 april 2025 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Dit is dus een herhaling van die uitzending.
Heeft helaas al menig invasieve soort gebracht, zowel planten als dieren.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:55 schreef golfer het volgende:
Vavavond volgens mij weer een nieuwe:
Het vrije verkeer is op zijn retour. De grenzen gaan weer op slot. Dat hebben ze zelfs in het tuincentrum begrepen. Van gladiool tot geranium, lavendel tot Afrikaanse lelie, elke plant heeft er tegenwoordig een paspoort. Gedrukt op de verpakking: een vlag, een naam, een nummer en een land. De 'Keuringsdienst van waarde' doet een grondige paspoortcontrole, ontdekt dat praktisch elke plant wereldreiziger is en dat niemand nog weet waar zijn wortels eigenlijk liggen.
Alles waar ‘Volendam’ in staat, daar ren ik juist hard van wegquote:Op maandag 19 mei 2025 11:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Na de afsluiting van de Zuiderzee door de Afsluitdijk in 1932, stortte de Volendammer visserij in. In de decennia die volgden, werd er weinig gevist vanuit het dorp, terwijl de vraag naar vis toenam. Vanuit de boten gingen mensen werken op viskramen, die zich als een olievlek over Nederland verspreidden.
Of je nu in Maastricht of Groningen bent, je vindt altijd een Volendammer viskraam op de markt. De naam van het vissersdorp is inmiddels bijna een keurmerk voor kwaliteit. Maar hoe authentiek is Volendammer vis nu eigenlijk? Keuringsdienst van Waarde onderzoekt het, met een diepgravend onderzoek en belrondes langs experts en verkopers.
Schelvislever (of kabeljauwlever, zoals het tegenwoordig heet) kan je gewoon eten…quote:Op maandag 26 mei 2025 21:51 schreef svann het volgende:
Zit dat spul niet in alle vissenlevers?
Genoeg vissenlevers als afvalproduct, lijkt me.
Ik denk meer aan bijvoorbeeld die eindeloze hoeveelheid koolvis vissticks en lekkerbekken en dergelijken.quote:
Dat is voor het kattenvoer…quote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk meer aan bijvoorbeeld die eindeloze hoeveelheid koolvis vissticks en lekkerbekken en dergelijken.
Ze hebben wel prima kibbeling van kabeljauw.quote:
Ja, waar je dagen ziek van kan zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heen wel prima kibbeling van kabeljauw.
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waar je dagen ziek van kan zijn.
Ik spreek uit ervaring…
Prijs jezelf gelukkig, de reputatie van Nico Waasdorp is niet zo best bij de lokale bevolking.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Gelukkig nooit last van gehad bij hen.
Heb je gezien dat de laatste review uit 2019 is?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, de reputatie van Nico Waasdorp is niet zo best bij de lokale bevolking.
De reviews van deze tourist trap liegen er dan vaak ook niet om…
Beter koolvis, heek, wijting dan panga of tilapiaquote:Op maandag 26 mei 2025 21:55 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk meer aan bijvoorbeeld die eindeloze hoeveelheid koolvis vissticks en lekkerbekken en dergelijken.
Gedroogd een prima hondensnack om op te kauwen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:14 schreef Hugo_Treger het volgende:
Van zo'n stierenlul verwacht je meer.
Over smaak valt niet te twisten, Jan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gedroogd een prima hondensnack om op te kauwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |