Inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:43 schreef Dutch_view het volgende:
Maar de aflevering gaat helaas niet door!
Zo rood mogelijk, maar alleen als het wild gevangen Sockeye zalm is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Welke kleur gaan jullie voor?
Een groot artiest die dikke 60 jaar op de Buhne stond publiek wist te vermaken.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heel de programmering is aangepast i.v.m. het overlijden van Rob de Nijs.
Nou je kent je talen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zou graag eens kazen proberen die van buiten Europa komen, Mexicaanse bijvoorbeeld, Queso fresco, Panela, Asadero, Oaxaca, Cotija, Chihuahua en Manchego.
Manchego-kaas komt gewoon uit Europa. Met name uit Spanje en is hier ook volop verkrijgbaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zou graag eens kazen proberen die van buiten Europa komen, Mexicaanse bijvoorbeeld, Queso fresco, Panela, Asadero, Oaxaca, Cotija, Chihuahua en Manchego.
Er is wel een onderscheid tussen de Spaanse en de Mexicaanse versie:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Manchego-kaas komt gewoon uit Europa. Met name uit Spanje en is hier ook volop verkrijgbaar.
quote:Mexicaanse manchegokaas wordt gemaakt van koemelk en heeft geen minimale rijpingstijd . Spaanse manchego is een harde schapenkaas, ivoorwit van kleur met een kenmerkende visgraatkorst, en rijpt enkele maanden tot twee jaar.
En in Spanje maken ze ook Tortillasquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Manchego-kaas komt gewoon uit Europa. Met name uit Spanje en is hier ook volop verkrijgbaar.
Nee. Geen herhaling. Ging ook niet over het soort koeien, maar over de verschillen in vetpercentages en benamingen die door verschillende supermarkten gehanteerd worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is dat geen herhaling? Meen dat er al eens zo een aflevering was en de koeien kwamen uit Afrika.
Oh ja, weet ik weer. Destijds kwam al het gehakt van half loslopende koeien ergens in Afrika en werd het hier ontdooid. Hier waren het gewoon koeien uit Nederland. Ik vraag me af in hoeverre de die eerste situatie nog geldt. Daar was overigens ook weinig mis mee als ik het me goed herinner: er was geen misstand oid.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is dat geen herhaling? Meen dat er al eens zo een aflevering was en de koeien kwamen uit Afrika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |