quote:Die Tom Pouces eet
en ook Bossche Bollen eet
Die zal aankomen
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Straks schrikt mijn weegschaal
weer een paar kilo eraf
Zij vrat aan mijn ziel
Niet voor anderenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Volharding loont straks
voor een AI-programmeur
Niet voor anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Even off the record, dit doet me denken aan een haiku van mij van vroeger:quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Femke Bol is snel
Femke Hol is nog sneller
Zij is laagvliegend
Dit is dus de laatste.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:03 schreef Symphonic het volgende:
We waren bij de haiku van Boca gebleven, mijne was buiten mededinging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sla mij maar overquote:Op zondag 11 mei 2025 08:38 schreef Bargehassus het volgende:
Kookkunst uit Japan.
Ik hou niet van rauwe vis.
Sla mij maar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dat bestaat niet meer.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:47 schreef DaMart het volgende:
Wel een kuddedier
Individueel denken
Dat bestaat niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |