Bekijk deze YouTube-videoquote:Glory 98 is gisteravond gehouden in Ahoy en had eigenlijk moeten draaien om de terugkeer van Jamal Ben Saddik. Deze wist wel zijn partij te winnen tegen Uku Jürjendal, maar een echt spannende partij was dit niet. Toch was er achter de schermen iets anders aan de hand. Teams van Powned en Bender kregen het aan de stok met de beveiliging. Volgens getuigen waren deze expres uit op een relletje. Terwijl beide teams zeggen dat ze hardhandig zijn behandeld en zelfs van het evenement zijn verwijderd.
Jamal Ben Saddik zou Bender en het team van Powned niet te woord hebben willen staan. Bender heeft zoiets eerder meegemaakt, namelijk op Collision 7, toen Rico Verhoeven de jonge Bender niet wilde spreken. Bender heeft ook zijn beelden van de avond online gezet en de beveiliging van Glory komt op die beelden niet heel lekker uit de verf. Sterker nog, deze zorgen eigenlijk op deze manier toch voor een smetje op je evenement. En dat is zonde, want zo staat de sport ook weer in een verkeerd daglicht. Bender krijgt online veel het advies om aangifte te doen. Of hij dat gaat doen is op moment van schrijven niet bekend.
https://www.vkmag.com/mag(...)or-bewakers?twit=772
Robot????????quote:
bender en powned hebben lef bedoel je?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:40 schreef tesssssssss het volgende:
Nou dan heb je in ieder geval wel lef.
Vind ik.
Ik zou het niet durven.
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
bender en powned hebben lef bedoel je?
Zit ik toevallig nu ook te rewatchen en lach me helemaal het hompeschompes.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zit ik toevallig nu ook te rewatchen en lach me helemaal het hompeschompes.
Dat was mooie content gewordenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:50 schreef Tengano het volgende:
Nou ik zeg je dit; die hadden aan mij de verkeerde gehad
Dit zijn geen criminelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja als je draaideur criminelen als beveiliger inzet krijg je dit soort dingenZ
Draaideur? Ben je wel eens bij zo’n wedstrijdje wezen kijken? Groot gedeelte van dat publiek is zo crimineel als het maar kan.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tja als je draaideur criminelen als beveiliger inzet krijg je dit soort dingenZ
Hoe zie je dat? Of is het simpel Marokkaan = crimineel?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Draaideur? Ben je wel eens bij zo’n wedstrijdje wezen kijken? Groot gedeelte van dat publiek is zo crimineel als het maar kan.
Waar lees jij dat ik Marokkaan zeg dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Of is het simpel Marokkaan = crimineel?
Jason.²
Hoe zie jij dat daar crimineel volk op af komt?quote:Op zondag 23 februari 2025 22:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Marokkaan zeg dan?
Heb in het verleden regelmatig achter de schermen gewerkt bij oa dit soort evenementenquote:Op zondag 23 februari 2025 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat daar crimineel volk op af komt?²
Ok, dan moet je deze beveiligers ook kennen. Die draaien al jaren in dit wereldje.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:22 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb in het verleden regelmatig achter de schermen gewerkt bij oa dit soort evenementen
Jawel, dat zijn het wel, van alles wat er op zulke evenementen rondloopt is (ruwe gok) zo'n 80% crimineel of crimineel verwant, al die vecht"sport" gala's stikken van de criminelen die vooraan op vip tafeltjes bankjes van 500 stapelen als een match begint...dat jij het terugbrengt tot een racisme dingetje zegt meer over jouw bias....quote:
Dat ze een V'tje op hun jas hebben maakt ze niet minder tuig.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, dan moet je deze beveiligers ook kennen. Die draaien al jaren in dit wereldje.
Maar goed, vraag ik me nog steeds af hoe je dit kan zien.²
Omdat hij daar voor uitgenodigd was door de organisatie.quote:Op maandag 24 februari 2025 00:15 schreef Hathor het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar waarom zou je zo'n kutjoch te woord moeten staan? Zodat hij wat meer likes krijgt op zijn kanaal?
Dappere jogen, ik heb het over die beveiligers. Dat zijn geen criminelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 03:10 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn het wel, van alles wat er op zulke evenementen rondloopt is (ruwe gok) zo'n 80% crimineel of crimineel verwant, al die vecht"sport" gala's stikken van de criminelen die vooraan op vip tafeltjes bankjes van 500 stapelen als een match begint...dat jij het terugbrengt tot een racisme dingetje zegt meer over jouw bias....
Heeft de naam en geluidseffecten gejat. Zit daar geen copyright op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |