Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch gewoon bereikbaar moeten zijn? Ik bedoel, dan zouden ze toch niet vermist zijn?
Ik moest ff zoeken maar nu hoop ik dat je gelijk hebt. Foei 215, dat mag je niemand toewensen...quote:
Denk je dat je bereik hebt twee kilometer onder de grond?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Tengano het volgende:
Reageren wss ook niet meer op hun telefoon.
Nee, maar ik wou even kijken wie er zou happen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef 215 het volgende:
[..]
Denk je dat je bereik hebt twee kilometer onder de grond?
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.
Dus er zijn helemaal niet twee mensen vermist in die mijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Titel van de nieuwe upload moest worden 'Het Gaza hostage gevoel'.
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus er zijn helemaal niet twee mensen vermist in die mijn?
Dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.
https://www.bobthissen.com/quote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Titel van de nieuwe upload moest worden 'Het Gaza hostage gevoel'.
Verdwaald in de tunnel van Kim Holland.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Don en ad.
De YouTubers van vroeger.
Good times
Maar heeft de politie dan niet even contact opgenomen ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.
Wow!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.bobthissen.com/
Deze maakt wel ontzettend mooie foto’s op die bijzondere locaties.
wat?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zeggen ze eigenlijk niet weet het zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |