abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8626577
quote:
Naar mijn idee, zijn de meeste vrouwen die bij een "foute" man blijven het tegenovergestelde van bovenstaande eigenschappen.
Ze gunnen niet het beste voor zichzelf,durven niet te kiezen,zijn bang alleen te leven etc.Ik veroordeel die vrouwen niet.. begrijp me niet verkeerd.
Heb je volkomen gelijk in
pi_8626612
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
Een aantrekkelijke, sexy man?

Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.

Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".

Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.

Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.

Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8626657
quote:
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
Zie mijn post.. paar stukies terug
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8627001
quote:
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
vrouwen willen een enigszins foute kerel, en gaan er dan vanuit dat zij hem wel gaan veranderen. Dat zij hem zo ver krijgen dat ie zijn gedrag verandert voor hen
pi_8627575
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Een aantrekkelijke, sexy man?

Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.

Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".

Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.

Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.

Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.

My words exactly !!
Never argue with an idiot...they drag you down to their level, and beat you with experience
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:53:20 #81
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8627750
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Reageren er alleen foute kerels hier?

haha!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:06:13 #82
30266 22Jarige
Here comes the pain!
pi_8628074
Ik ben absoluut een super goedzak maar absoluut geen mietje of softie of saaie lul dat kan dus ook
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:57:24 #83
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_8629450
Ik ben absoluut een super goedzak en absoluut een mietje en softie en saaie lul dat kan dus ook
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_8631713
Ik wil ook helemaal geen foute kerel... mijn vriendje is ook superlief...
Nou ja..waarom reageer ik dan..
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:49:09 #85
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8631750
Ik ben absoluut een super foute kerel en absoluut een mietje en softie en saaie lul dat kan dus ook
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:39:55 #86
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8633018
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

weinig vuur denk ik zo

Ach vergeef me, ik heb 2,2 jaar met een goedzak gehad zeg!

En dus denk je dat alle goeie kerels dus saai zijn en weinig vuur hebben??
Moet je eens praten met mijn vriendin... zal ze je wel even uitleggen dat een goedzak ook vuur kan hebben!! (en dan bedoel ik geen aansteker...)
Just Keep Smiling :)
pi_8635360
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
zo'n goedzak heb je weinig aan, ze zijn wel lief, maar je hebt er niet veel aan zal ik maar zeggen
das NIET waar!!!!
Biggest idol fan? That's me!
pi_8635379
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:57 schreef deurmat het volgende:
Ik ben absoluut een super goedzak en absoluut een mietje en softie en saaie lul dat kan dus ook
hijs leuk!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:24:44 #89
25946 spekje
in the flesh
pi_8635920
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:

[..]

"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.

En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.

Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door spekje op 21-02-2003 20:30]

De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_8636012
Inderdaad, het is gewoon een patroon dat ssteeds maar als een soort bezwerende mantra wordt herhaald......totdat diegene ervan walgt en zichzelf eens heel ernstig zal moeten onderzoeken waar dat 'm nou aan ligt..

zo gaat dat altijd....

vrijdag 21 februari 2003 @ 19:35:29 #91
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8636080
Vrouwen die foute mannen willen zijn gewoon ziek, klaar.
pi_8636120
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:24 schreef spekje het volgende:

[..]

En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.

Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken die haar behandelen als vuil want dat is toch wat ze wil.

Grapje zeker?

Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...

Wie ben ik
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:32:38 #93
25946 spekje
in the flesh
pi_8637108
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:37 schreef Snappie het volgende:

[..]

Grapje zeker?

Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...

Sorry niet goed gelezen.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  zaterdag 22 februari 2003 @ 15:42:48 #94
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_8648673
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:35 schreef KingCold het volgende:
Vrouwen die foute mannen willen zijn gewoon ziek, klaar.
Precies. En als ze erover klagen bij jongens die wel geschikt zijn, zouden ze stante pede een nekschot moeten krijgen. Oh, wat is het leven soms simpel, niet?
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 16:12:47 #95
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8649072
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 05:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tja, een zachtaardige man verveelt natuurlijk ook zo snel op het eerste gezicht. Maar ja, dan neemt zo'n vrouw niet de moeite om hem eens echt te leren kennen of daarover wat van te zeggen. Ligt toch echt aan de vrouw zelf, en d'r voorkeur.
[..]

Hoe heette die moeder ook al weer van Het Meisje van Nulde?
[..]

*meldt*

Wanda Rikkers

Enneh... Jij bent dus wegpiraat op Schiphol? Da's wel érg fout! Wat is je minimum snelheid?

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  zaterdag 22 februari 2003 @ 16:14:46 #96
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8649102
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 10:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

1 woord: ------------> foute kerel

In twee woorden: Mee eens. We have a winner...
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_8649228
Foute mensen daar moet ik van kotsen

Ook van foute vrouwen krijg ik de schijt. Van die bitches die over straat lopen alsof ze een top model zijn. En er zijn bitches bij. Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken. Hoezo dom en stom Dat ze zich maar lekker druk maken om hun uiterlijk, als ze 90 zijn dan piepen ze toch anders en dan kijken ze terug naar hun oppervlakkige leventje en krijgen ze spijt.

pi_8649264
de meeste "foute" mensen hebben een erg schraal innerlijk.
pi_8649445
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 16:23 schreef KonnieKipke het volgende:
de meeste "foute" mensen hebben een erg schraal innerlijk.
Klopt En er zijn altijd vrouwen die op foute mannen vallen. Vrouwen die op botte mannen vallen. Mannen zonder karakter. Foute mannen. Vraag me af wat er mis is met die vrouwen.

Krap denkende mensen daar kan ik absoluut niet tegen. Die mensen zijn volgens mij bang om de ware ik te tonen en camoufleren hun gedrag door een houding aan te nemen.

pi_8649885
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:

[..]

"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.

---> volledig mee eens
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')