quote:Heb je volkomen gelijk in
Naar mijn idee, zijn de meeste vrouwen die bij een "foute" man blijven het tegenovergestelde van bovenstaande eigenschappen.
Ze gunnen niet het beste voor zichzelf,durven niet te kiezen,zijn bang alleen te leven etc.Ik veroordeel die vrouwen niet.. begrijp me niet verkeerd.
quote:Een aantrekkelijke, sexy man?
Op vrijdag 21 februari 2003 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.
Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".
Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.
Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.
Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.
quote:Zie mijn post.. paar stukies terug
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
quote:vrouwen willen een enigszins foute kerel, en gaan er dan vanuit dat zij hem wel gaan veranderen. Dat zij hem zo ver krijgen dat ie zijn gedrag verandert voor hen
Oke, dus nu heb ik gelezen wat foute mannen zijn. Nu vertel me dan eens wat vrouwen WEL willen ? want ik lees alleen maar dat ze dit en dat niet willen en dat dit en dat fout is, maar wat willen vrouwen nou echt dan ? Want vrouwen roepen altijd: ja wij willen een lieve jongen. Uhuh, en waarom hebben ze dan allemaal van die egocentrische macho's ?
En dan krijg je naar je kop geslingerd: ow jij bent zo lief, ik kan zo goed met jou praten. Had ik maar zo'n vriend.
Mja...uhm...hier sta ik !!! Maar nee, ook die nemen dan zo'n machofiguur. Dus vertel me nou eens, want ik ben echt benieuwd, wat willen vrouwen nou ECHT ?
quote:My words exactly !!
Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef zwijntje het volgende:[..]
Een aantrekkelijke, sexy man?
Aangezien seks zo'n belangrijk verschil tussen vriendschap en relatie is, lijkt me dat een factor die je niet over het hoofd moet zien.
Lief zegt niets. Lief is alleen maar de afwezigheid van vervelende eigenschappen. Het is net zo'n aanbeveling als "geen geslachtziekte hebben" of "niet crimineel zijn".
Ik denk dat bij de zogenaamde "foute man" oorzaak en gevolg door elkaar gehaald worden.
Het betreft dan een aantrekkelijke, sexy man, die dientengevolge veel meiden kan krijgen en daar arrogant en onsympathiek gedrag door heeft ontwikkeld. Hij komt er toch wel mee weg, en als zijn chica begint te klagen staat er zo een andere klaar.Mannen die minder scoren maken dan de denkfout dat mr sexy scoort door zijn foute gedrag, en gaan dan dat foute gedrag imiteren. Daarmee bereiken ze niets, want ze zijn nog steeds niet aantrekkelijk en sexy, en daar was het allemaal om begonnen.
Nou nog even gaan invullen wat een man aantrekkelijk en sexy maakt, dan kunnen we dit draadje afronden.
quote:haha!
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Reageren er alleen foute kerels hier?
quote:En dus denk je dat alle goeie kerels dus saai zijn en weinig vuur hebben??
Op donderdag 20 februari 2003 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
weinig vuur denk ik zo
Ach vergeef me, ik heb 2,2 jaar met een goedzak gehad zeg!
quote:das NIET waar!!!!
Op donderdag 20 februari 2003 23:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
zo'n goedzak heb je weinig aan, ze zijn wel lief, maar je hebt er niet veel aan zal ik maar zeggen
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:57 schreef deurmat het volgende:
Ik ben absoluut een super goedzak en absoluut een mietje en softie en saaie lul dat kan dus ook
quote:En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:[..]
"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.
Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door spekje op 21-02-2003 20:30]
zo gaat dat altijd....
quote:Grapje zeker?
Op vrijdag 21 februari 2003 19:24 schreef spekje het volgende:[..]
En naieve is ze zeker.Misschien als ze wat ouder is zal ze het begrijpen.
Laat haar nu maar gewoon naar foute mannen zoeken die haar behandelen als vuil want dat is toch wat ze wil.
Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...
quote:Sorry niet goed gelezen.
Op vrijdag 21 februari 2003 19:37 schreef Snappie het volgende:[..]
Grapje zeker?
Ze heeft niet gezegd dat ze als vuil behandeld wil worden, maar ok...
quote:Precies. En als ze erover klagen bij jongens die wel geschikt zijn, zouden ze stante pede een nekschot moeten krijgen. Oh, wat is het leven soms simpel, niet?
Op vrijdag 21 februari 2003 19:35 schreef KingCold het volgende:
Vrouwen die foute mannen willen zijn gewoon ziek, klaar.
quote:Wanda Rikkers
Op vrijdag 21 februari 2003 05:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tja, een zachtaardige man verveelt natuurlijk ook zo snel op het eerste gezicht. Maar ja, dan neemt zo'n vrouw niet de moeite om hem eens echt te leren kennen of daarover wat van te zeggen. Ligt toch echt aan de vrouw zelf, en d'r voorkeur.
[..]Hoe heette die moeder ook al weer van Het Meisje van Nulde?
[..]*meldt*
Enneh... Jij bent dus wegpiraat op Schiphol? Da's wel érg fout! Wat is je minimum snelheid?
quote:In twee woorden: Mee eens. We have a winner...
Op vrijdag 21 februari 2003 10:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
1 woord: ------------> foute kerel
Ook van foute vrouwen krijg ik de schijt. Van die bitches die over straat lopen alsof ze een top model zijn. En er zijn bitches bij. Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken. Hoezo dom en stom Dat ze zich maar lekker druk maken om hun uiterlijk, als ze 90 zijn dan piepen ze toch anders en dan kijken ze terug naar hun oppervlakkige leventje en krijgen ze spijt.
quote:Klopt
Op zaterdag 22 februari 2003 16:23 schreef KonnieKipke het volgende:
de meeste "foute" mensen hebben een erg schraal innerlijk.
Krap denkende mensen daar kan ik absoluut niet tegen. Die mensen zijn volgens mij bang om de ware ik te tonen en camoufleren hun gedrag door een houding aan te nemen.
quote:---> volledig mee eens
Op donderdag 20 februari 2003 23:55 schreef gelly het volgende:[..]
"Vrouwen" zoeken geen foute man, dat doen alleen naieve kindjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |