Dat was ook niet de vraag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:02 schreef bianconeri het volgende:
Capaciteit dingetje gok ik?
Het opvangen van meerdere uitgevallen vluchten en dus passagiers in een nieuwe vlucht met een groter vliegtuig zetten.
Los je sneller de problemen op en goedkoper (lijkt mij dan) dan ongeplande vluchten maken (wat qua slots ook wel lastig zal zijn).
Opportunisten en winstbejag. Ten koste van alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Als een EASA zegt dat het veilig is, dan is het toch eigen keuze. Heb niet zo snel medelijden met die zandbakfirma's
quote:Op dinsdag 27 en woensdag 28 januari traint de Koninklijke Luchtmacht met vier F-35-gevechtsvliegtuigen en een transportvliegtuig vanaf Schiphol. Tijdens deze training oefent de luchtmacht hoe militaire vliegbewegingen veilig en verantwoord kunnen worden uitgevoerd vanaf een civiele luchthaven. Voor Defensie, Schiphol, partners en de samenleving is het belangrijk om voorbereid te zijn op een mogelijke crisis of conflict zodat vitale processen kunnen blijven functioneren, ook wanneer omstandigheden veranderen. De oefening heeft een tijdelijk karakter, er is geen sprake van een permanente inzet van militaire vliegtuigen op Schiphol.
(...)
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Als een EASA zegt dat het veilig is, dan is het toch eigen keuze. Heb niet zo snel medelijden met die zandbakfirma's
Hmm, ik denk dat Europese airlines toch wel wat meer aan opportunisme en winstbejag doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Opportunisten en winstbejag. Ten koste van alles.
Fijn dat het een keer back fired, lekker tot '26 wachten op de eerste nieuwe kisten.
Een of ander doet niets of aan dat die ´´zandbakfirma´s´´ bekend staan om hun kwaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:48 schreef derLudolf het volgende:
Men wil goedkoop vliegen, of dat nou middels subsidie door discutabele regimes is, of op andere manieren is om het even, blijkbaar.
Een behoorlijke lijst aan bestemmingen: https://www.heritageconcorde.com/concorde-destinationsquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:52 schreef derLudolf het volgende:
Behalve Rio, Bahrein en Washington, zijn de Concordes ook naar andere bestemmingen gevlogen?
Welke registratie is dat? HB-JMF?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers/spotters; deze dame komt maandag naar Twente voor ontmanteling:
[ afbeelding ]
Vloog afgelopen maandag haar laatste commerciële vlucht vanuit Phuket naar Zurich.
Foto is van afgelopen woensdag.
De f16 zag je nog wel eens op ADS-B maar de F35 heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
Zijn die F35 morgen en overmorgen, nog ergens te volgen? Of ben ik iets te naïef in deze....
De F35 denk ik niet, de A330 MRTT zeer waarschijnlijk wel. Lijkt de T-060 te worden.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:18 schreef Adrie072 het volgende:
Zijn die F35 morgen en overmorgen, nog ergens te volgen? Of ben ik iets te naïef in deze....
https://about.ups.com/us/(...)s-2026-guidance.htmlquote:Regarding the MD-11 aircraft, UPS accelerated its fleet modernization plans, completing the retirement of its MD-11 fleet during the fourth quarter of 2025.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |