SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
LTVDK als culinair influencerquote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
Ik had eierkoek a la ltvdk met hagelslag
Lekker hequote:Op zondag 23 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
Ik had eierkoek a la ltvdk met hagelslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goed ik ga weer verder met de Schotlandvakantie. @:uitstraling waar staat dat standbeeld van jou? Dan rijden we daar ook even langs
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zou dat alleen bij een macchiato proberen, maar die heb ik eigenlijk alleen maar de lungo intensoquote:Op zondag 23 februari 2025 09:50 schreef Haags het volgende:
Dolce gusto met een theelepel hagelslag al geprobeerd? @:ltvdk
Beetje zo :quote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.
Nou goed ik ga weer verder met de Schotlandvakantie. @:uitstraling waar staat dat standbeeld van jou? Dan rijden we daar ook even langs
Ben je op verkansie al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik hoor het al, het gemankeerde kleine broertje van het Wallace Monument. Okeequote:Op zondag 23 februari 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, naast de Stone of Scone zo ongeveer, van goud en 23 meter hoog, wijze blik ook.
Nee ik ga. Over 7 maanden. Ben nu aan het voorpretten jwz. Roadbook maken. "10:46:03 kruising linksaf" en zo.quote:
SchotlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.quote:
Zo ------------------------->quote:Op zondag 23 februari 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje zo : [ afbeelding ] toch?
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo -------------------------> [ afbeelding ]
Ik heb nog genoeg melkchocolade-eitjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.
Het goud van Foquevillequote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat toch over chocola? Alles gaat altijd over chocola.
Nee want dat is geen chocoladequote:Op zondag 23 februari 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook betalen met chocolademuntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |