Was daar toevallig vandaag. Gaat dit nu een dagelijks ding worden?quote:Mesaanval op markt in Mulhouse: “Dode en vijf gewonden, verdachte aangehouden”
Op een markt in de Franse stad Mulhouse zijn op een markt verschillende mensen neergestoken. Dat melden Franse media. Er zou een dode gevallen zijn en meerdere slachtoffers raakten gewond. De dader zou ter plaatse door de politie overmeesterd zijn en is aangehouden.
De steekpartij vond zaterdag plaats in de stad Mulhouse (Haut-Rhin), dicht bij de grens met Zwitserland. Eén slachtoffer is volgens ‘L’Alsace’ overleden. Twee parkeerwachters raakten ernstig gewond, drie agenten van de gemeentepolitie raakten gewond.
De vermeende dader is gearresteerd in de rue Lavoisier in Mulhouse. Het zou gaan om een dertiger met de Algerijnse nationaliteit die verplicht was om het Franse grondgebied te verlaten. Volgens ‘TF1-LCI’ melden getuigen dat ze “Allah akbar” hoorden roepen tijdens de aanval.
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
#hetnieuwenormaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was daar toevallig vandaag. Gaat dit nu een dagelijks ding worden?
Waarom, in hemelsnaam, laten we zulke tikkende tijdbommen vrij rondlopen in West-Europa zodat ze keer op keer weer voor dood en verderf kunnen zorgen?quote:Algerijnse nationaliteit die verplicht was om het Franse grondgebied te verlaten.
Persbureau AFP meldt dat de verdachte van de mesaanval volgens een officier van justitie op een terreurbestrijdingslijst staat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Hoeveel doden en gewonden zijn er nodig voordat men gewoon kan toegeven dat men er naast zat wat betreft de effecten van massa-immigratie?
Ze zouden die lui moeten vervolgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:04 schreef RotatoR het volgende:
Het deugvolk heeft Europa geruïneerd door dat barbaarse volk hier massaal toe te laten.
Slinger de discussie in POL aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Treurig dat ik hier dezelfde post kan gebruiken. En in zo vele andere topics.
[..]
Lol daar negeren ze het gewoon structureelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Slinger de discussie in POL aan.
Goed idee wel. Reacties blijven ook nooit uit wanneer ik daar post.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Slinger de discussie in POL aan.
Juist vrij hoge engagement merk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol daar negeren ze het gewoon structureel
Zie vooralsnog geen topic over de europese terreur daarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Juist vrij hoge engagement merk ik.
Ja val die idioot aan met je bonnenboekje!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:19 schreef Richestorags het volgende:
Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind is dat er twee parkeerwachters zwaar gewond raakten (ik neem aan als eerst aangevallen) en daarna nog 3 agenten?
Je trekt toch wel je pipa als het zo uit de hand loopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |