ja lachen, BB zei nog even duidelijk, het is willekeurigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "als eerste genoemd he... ze gaan natuurlijk niet als het spannend was tussen mij en Keanu, mij als eerste noemen"
En om die reden had ik gehoopt dat ze Keanu wel als eerste hadden genoemd.
![]()
Jordy krijgt veren en heeft ze niet perse nodig.
Willekeurige volgorde, en denk dat de kijkers thuis geen idee hebben hoe er is gestemd in de polls.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "als eerste genoemd he... ze gaan natuurlijk niet als het spannend was tussen mij en Keanu, mij als eerste noemen"
![]()
Sharice was oprecht in tranen toen ze hoorden dat Elsa weg moest. Zij heeft ook die opdracht met Elsa gedaan, de persoonlijke spullen uitzoeken. Ze moet echt zo snel mogelijk onder de invloed van Milena uit.quote:
2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Adat231 het volgende:
ik bedenk me opeens dat als milena sharice en pootje er op staan ik op Pootje ga stemmen..... Ik lig in een deuk. ik stemmen op Pootje, de grootste miscast van alle seizoenen
Wat me wel opvalt is dat beide niet op elkaar gestemd hebben....en elk op Elsa zijn gegaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu vind milena jordy een lief mannetje
Maar het klopt wel en natuurlijk doet het wat met iemand als hij als eerste genoemd wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Ik ook en vind het nog best grappig ook. Pootje wilt graag naar huis en dan houden mensen hem er juist in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef Adat231 het volgende:
ik bedenk me opeens dat als milena sharice en pootje er op staan ik op Pootje ga stemmen..... Ik lig in een deuk. ik stemmen op Pootje, de grootste miscast van alle seizoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |